Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

17/06/2020

Banca March fa un pas més en el seu compromís amb la seguretat digital i presenta la nova CiberAssegurança Identitat en col·laboració amb Telefónica

  • És un producte que protegeix l'assegurat contra potencials sol·licituds de crèdit fraudulentes, robatoris d'identitat i ús de les seves dades personals amb caràcter delictiu.
  • L'assegurança preveu una cobertura per la pèrdua econòmica derivada d'un sinistre de robatori d'identitat fins a un límit màxim de 1.000 euros.

Banca March, en el marc del seu compromís amb la seguretat digital dels clients, ha presentat la nova CiberAssegurança Identitat en col·laboració amb Telefónica Seguros, filial del Grup Telefónica. Mitjançant aquest producte, els clients subscrits podran saber quan una entitat financera o mercantil fa una consulta sobre la seva solvència patrimonial o una sol·licitud de crèdit a nom seu. D'aquesta manera, el client rebrà notificacions d'alerta a través d'SMS i correu electrònic, la qual cosa permetrà detectar potencials sol·licituds de crèdit fraudulentes i actuar contra elles com més aviat millor.

D'altra banda, amb la CiberAssegurança Identitat els clients del banc estaran protegits contra qualsevol cas de robatori d'identitat, com pot ser el robatori de claus bancàries, de targetes de crèdit o la suplantació d'identitat amb frau econòmic. En aquests casos, el client tindrà disponible un gran equip d'advocats i experts en ciberseguretat per a la seva defensa, que l'assistiran durant tot el procés i durant el judici. Així mateix, aquesta assegurança especialitzada cobreix la pèrdua econòmica derivada d'un sinistre de robatori d'identitat fins a un límit màxim de 1.000 euros, tan bon punt es disposi de sentència judicial ferma, una circumstància que normalment les entitats bancàries no solen cobrir.

Addicionalment, la CiberAssegurança Identitat posa a disposició del client una nova eina que escaneja les diferents àrees públiques i privades d'Internet (Public, Deep i Dark Web) per comprovar si les dades personals de l'assegurat han estat exposades a un atac cibernètic i així evitar que siguin compartides i utilitzades amb finalitats delictives. Aquest servei funciona amb un sistema de monitoratge i d'avís amb alertes que manté informat l'assegurat pràcticament en temps real.

TRANSFORMACIÓ DIGITAL AMB FOCUS EN LA SEGURETAT

Tant empreses com particulars estan cada vegada més exposats als riscos que comporta la transformació digital. En aquest sentit, Banca March està fermament compromesa amb la innovació en totes les vessants, cosa que inclou també vetllar per la seguretat dels clients.

Carlos Navarro, subdirector general adjunt de Banca March, afirma: “La digitalització comporta múltiples oportunitats per a la societat, tot i que és cert que tots som vulnerables als riscos que implica. Per a Banca March, la tecnologia és una palanca fonamental per continuar oferint un servei excel·lent als clients i aquesta excel·lència passa pel compromís ferm de garantir la seva seguretat en tot moment, també en l'àmbit digital. Gràcies a la col·laboració amb un referent tecnològic com Telefónica, hem aconseguit dissenyar un producte totalment adaptat a l'evolució de les tendències digitals, capaç de garantir la transparència en la informació i la seguretat digital dels clients”.

Cercador de notícies

Fi del contingut principal