Sección de utilidades
Fin de la sección de utilidades
Saltar navegación. Ir directamente al contenido principal (Tecla de acceso S)
Sección de utilidades
Fin de la sección de utilidades
Está usted en:
Comienza el contenido principal
Bezeroaren arretarako ordezkariaren eta Bezeroaren defendatzailearen datuak emango dizkizugu. Horiek direlako egin nahi dituzun gorabehera eta erreklamazio guztiak tramitatzeko, erantzuteko eta ebazteko arduradunak.
Bezeroaren arreta-sailaren edo Bezeroaren defendatzailearen aurrean erreklamazio bat aurkeztu eta gero, erantzuna ez bada gogokoa, edo erreklamazioa aurkeztu zenetik bi hilabeteko epea igaro ostean emaitzarik jaso ez bada, Bezeroak dagokion gaiari dagozkien Finantza-gainbegiratzaileen Erreklamazio-zerbitzu hauekin jar zaitezke harremanetan. Adierazitako web-orrietan izango dituzu dagozkion erakundeekin erreklamazio-orriak, baita esteka hauetan ere:
Esteka hauetan ere deskarga daitezke erreklamazio-orriak:
Luxenburgoko gure Bulegoan kontratatuko finantza-zerbitzu- eta -produktuen kasuan, Bezeroaren arreta-sailaren edo Bezeroaren defendatzailearen aurrean aurkeztu ostean, jasotako emaitza ez bada gustukoa edo hilabeteko epea igaro bada erantzun bat jaso gabe, Bezeroa Commission de Surveillance du Secteur Financier-ekin jarri ahal izango harremanetan, agintari horrek bere www.cssf.lu weborrian xedatutako baldintzen arabera, gatazka estrajudizialki ebaztea eskatzeko.
Sartu gorabeherak edo erreklamazioak tramitatzeko behar den informaziora:
“Kontsumoari buruzko auziak ebazteari buruzko 2013ko maiatzaren 1eko Europako Parlamentuaren eta Batzordearen (EB) 524/2013 Araudian xedatzen denari jarraikiz, Europar Batzordeak abian jarritako auziak ebazteko lineako plataformarako esteka bat gehitzen da, kontsumitzaileak bertara jo ahal izateko linean emandako zerbitzuekin lotutako edozein desadostasun edo eztabaida ebazteko http://ec.europa.eu/odr”
Fin del contenido principal