Saltar navegación. Ir directamente al contenido principal (Tecla de acceso S)

Sección de utilidades

Acceso clientes

Hágase cliente

Fin de la sección de utilidades

es

Está usted en:

  1. Bezeroaren defentsa eta erreklamazioak

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosBezeroaren defentsa eta erreklamazioak

Comienza el contenido principal

Bezeroaren defentsa eta erreklamazioak

Bezeroaren arretarako ordezkariaren eta Bezeroaren defendatzailearen datuak emango dizkizugu. Horiek direlako egin nahi dituzun gorabehera eta erreklamazio guztiak tramitatzeko, erantzuteko eta ebazteko arduradunak.

Bezeroaren arretarako saila

  • María del Mar Mainzer Estarellas andrea
  • Helbidea: Av. Alexandre Rosselló nº8 (07002 – Palma de Mallorca)
  • Helbide elektronikoa: atencion_cliente@bancamarch.es
  • Doako telefono zenbakia, edozein kontraturi buruz hitzegitko: 900 102 132

Bezeroaren defendatzailea

  • José Luis Gómez-Dégano y Ceballos-Zúñiga jauna
  • Helbidea: C/ Raimundo Fernández Villaverde, 61, 8ª Derecha (28003 – Madrid)
  • Apartado de Correos 14019, (28080 – Madrid)
  • Helbide elektronikoa: oficina@defensorcliente.es

Bezeroaren arreta-sailaren edo Bezeroaren defendatzailearen aurrean erreklamazio bat aurkeztu eta gero, erantzuna ez bada gogokoa, edo erreklamazioa aurkeztu zenetik bi hilabeteko epea igaro ostean emaitzarik jaso ez bada, Bezeroak dagokion gaiari dagozkien Finantza-gainbegiratzaileen Erreklamazio-zerbitzu hauekin jar zaitezke harremanetan. Adierazitako web-orrietan izango dituzu dagozkion erakundeekin erreklamazio-orriak, baita esteka hauetan ere:

Esteka hauetan ere deskarga daitezke erreklamazio-orriak:

Luxenburgoko gure Bulegoan kontratatuko finantza-zerbitzu- eta -produktuen kasuan, Bezeroaren arreta-sailaren edo Bezeroaren defendatzailearen aurrean aurkeztu ostean, jasotako emaitza ez bada gustukoa edo hilabeteko epea igaro bada erantzun bat jaso gabe, Bezeroa Commission de Surveillance du Secteur Financier-ekin jarri ahal izango harremanetan, agintari horrek bere www.cssf.lu weborrian xedatutako baldintzen arabera, gatazka estrajudizialki ebaztea eskatzeko.

  • Commission de Surveillance du Secteur Financier
    Département Juridique CC
    283, route d’Arlon
    L-2991 Luxembourg

Sartu gorabeherak edo erreklamazioak tramitatzeko behar den informaziora:

“Kontsumoari buruzko auziak ebazteari buruzko 2013ko maiatzaren 1eko Europako Parlamentuaren eta Batzordearen (EB) 524/2013 Araudian xedatzen denari jarraikiz, Europar Batzordeak abian jarritako auziak ebazteko lineako plataformarako esteka bat gehitzen da, kontsumitzaileak bertara jo ahal izateko linean emandako zerbitzuekin lotutako edozein desadostasun edo eztabaida ebazteko http://ec.europa.eu/odr

Castellano

Fin del contenido principal