Saltar navegació. Anar directament al contingut principal

Treballeu amb nosaltres

Comença el contingut principal

Som una de les millors empreses per treballar. I som l'únic banc a aconseguir-ho!

Us agradaria treballar a l'única entitat financera de propietat 100 % familiar a Espanya?

Banca March té un model de negoci no replicable basat en la prudència i en les relacions a llarg termini, especialitzat en el negoci de banca privada i patrimonial, l'assessorament a empreses i amb una vinculació especial amb les empreses familiars i les famílies empresàries.

Treballar a Banca March implica formar part d'un banc que, amb més de 90 anys d'història, manté la seva propietat 100 % familiar.

Compartim valors amb els nostres professionals

Un banc excel·lent requereix professionals excel·lents. La consolidació i l'èxit del nostre model de negoci són possibles gràcies a la visió de llarg termini amb els nostres professionals, que comparteixen uns valors irrenunciables:

  • Integritat: a Banca March creem relacions properes i de llarg termini, per això som l'entitat MÉS BEN VALORADA pels nostres clients en satisfacció global amb el seu gestor i oficina. A més, ens situem en primera posició en intangibles de relació(1) i de marca.(2)*
  • Compromís: invertim amb els nostres clients a través de la COINVERSIÓ. Compartim la nostra experiència i coneixements per continuar creixent al costat dels nostres professionals i clients.
  • Exigència: mantenim unes ràtios financeres sòlides, per això som considerats un dels bancs més solvents d'Europa i una de les entitats amb el ràting més elevat del sistema financer espanyol.
     
  • Esforç: Banca March té més de 90 anys d'èxit. Som un referent en la gestió de patrimonis i l'assessorament a empreses. Som un banc de Banca Privada i no la secció de Banca Privada d'un banc.**
  • Ambició: després de la nostra llarga història, encara som l'únic banc de propietat 100 % familiar dins l'entorn financer espanyol, la qual cosa ens permet no estar subjectes a les urgències i oscil·lacions del mercat que pateixen les entitats cotitzades i guiar-nos exclusivament pels interessos dels nostres clients.
     

El nostre equip humà està integrat per professionals altament qualificats en tots els negocis especialitzats en els quals Banca March desenvolupa la seva activitat: Banca Privada, Banca Patrimonial i Banca Corporativa, amb un enfocament molt centrat en l'assessorament empresarial, especialment a empreses familiars i famílies empresàries.

A Banca March ens preocupem sempre pel creixement professional dels nostres empleats. El 100 % dels professionals de Banca March ha rebut formació en els darrers anys. Així mateix, s'ha implantat un programa formatiu sobre assessorament i informació financera per a tots, superant les directrius de MiFID II i apostant per certificacions externes a escala europea, com les d'EFPA España.

*Font: Stiga - Acumulat quart trimestre 2018.

** Font: World Finance Banking Awards 2017.

(1) Ponderat amb els atributs de solidesa i solvència, modernitat i compromís social.

(2) Ponderat amb els atributs de transparència, confiança i personalització.

Great Place to Work y Top Employers

Logos Great Place to Work y Top Employers

El 2019 i 2020 hem rebut diverses certificacions per les excel·lents condicions ofertes als nostres professionals. La consultora independent Great Place to Work® (GPTW) ens ha certificat dos anys consecutius com a Gran Empresa per Treballar per la nostra cultura de confiança i d'alt rendiment, on les persones compleixen els seus objectius i treballen com un equip, en família i amb un ambient laboral positiu. La certificació de la consultora exigeix a les empreses complir estàndards elevats d'excel·lència en el desenvolupament i la gestió de persones, amb un model homogeni per als prop de 60 països dels sis continents on té presència.

Així mateix, el 2021 estem entre les deu primeres empreses a Best Workplaces, el rànquing de referència a escala internacional de les millors empreses per treballar publicat per la consultora GPTW. Banca March és l'únic banc espanyol de la llista, la qual cosa la col·loca com l'entitat líder pel que fa a gestió de persones.

També el 2019, 2020 i 2021 la consultora Top Employers ens ha atorgat la certificació com una empresa excel·lent per treballar. Les oportunitats reals de desenvolupament i formació, el sentiment d'unitat, el tractament personalitzat, la cerca de la millora constant, la proximitat, el lideratge inspirador i el clima laboral són algunes de les característiques que ha destacat i valorat la consultora per certificar-nos com a Top Employer 2019, 2020 i 2021. Top Employers Institute és l'autoritat global de certificació d'excel·lència en les condicions que les organitzacions ofereixen als seus empleats. Ha certificat, des de fa més de 25 anys, més de 1.600 organitzacions a 119 països.

Aquests reconeixements són el resultat de fomentar una cultura participativa que persegueix la meritocràcia i la promoció interna, en què els professionals se situen al centre de l'estratègia corporativa. Així mateix, es busca sempre la consecució d'un lloc de treball excel·lent, promovent i respectant els valors corporatius, amb la finalitat d'impulsar i fer realitat el nostre lema: el Creixement Conjunt.

Volem conèixer-vos

Si treballeu amb nosaltres formareu part d'una empresa familiar amb més de 90 anys d'història que advoca decididament pel creixement conjunt de clients, empleats i accionistes, i on podreu desenvolupar les vostres aptituds i prosperar professionalment en un entorn excepcional per a l'exercici de les vostres funcions.

Si us interessa formar part de la nostra entitat, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres i fer-nos arribar el vostre currículum.

El responsable del tractament serà Banca March, SA (d'ara endavant, el "Banc"), amb domicili social a l'avinguda d'Alexandre Rosselló, 8, Palma de Mallorca, Illes Balears, Espanya. El Banc tractarà les dades personals per a la gestió de la vostra candidatura a un càrrec (sobre la base del vostre consentiment actiu), determinant l'adequació al perfil requerit, per realitzar un procés de selecció per a una possible contractació laboral al Banc o a la resta d'entitats del Grup Banca March, SA. El Banc conservarà les vostres dades personals durant un termini màxim de sis mesos i, un cop finalitzat aquest termini, s'eliminaran. El Banc, que obté les dades directament de la informació que ens faciliteu a través del vostre currículum vitae, compartirà les vostres dades amb les societats del Grup identificades perquè valorin la vostra candidatura a possibles llocs de treball concordes amb el vostre perfil (no es realitzaran transferències internacionals de dades). Podreu accedir, rectificar, suprimir i exercir la resta de drets indicats a la informació ampliada a través de l'adreça atencion_cliente@bancamarch.es. Així mateix, us podreu posar en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades de Banca March a través de l'adreça electrònica dpo@bancamarch.es.

Informació adicional:

Per obtenir més informació sobre la protecció de les vostres dades personals, podeu consultar la informació ampliada sobre la Política de protecció de dades o sol·licitar-ne una còpia en paper a qualsevol de les nostres oficines.

Mitjançant l'enviament del vostre currículum a l'adreça curriculum@bancamarch.es, confirmeu que heu llegit i accepteu la informació bàsica sobre protecció de dades personals, i que consentiu que les vostres dades siguin tractades per a la gestió de la vostra sol·licitud per ocupar un lloc de treball a Banca March, SA o a qualsevol de les entitats del Grup. Sou responsable de la veracitat de les dades personals que faciliteu a Banca March, SA i de mantenir-les degudament actualitzades.

Final del contingut principal