Preguntes freqüents

Comença el contingut principal

A través d'aquesta secció trobareu les respostes a les preguntes més freqüents.

Si no trobeu el que busqueu, envieu-nos la vostra consulta a través del formulari de contacte o del número de telèfon (+34) 971 779 111.

Per desbloquejar-la haureu de trucar al servei telefònic a través del telèfon de contacte (+34) 971 779 111. L'horari d'atenció és de 08:00 a 22:00 h de dilluns a divendres i els dissabtes de 09:00 a 15:00 h. En cas que no sigui possible desbloquejar la targeta a través del canal telefònic, haureu d'anar a qualsevol de les nostres oficines per sol·licitar-ne el desbloqueig.

Pot reclamar qualsevol persona, física o jurídica, que sigui client de l'entitat. Els motius de la reclamació han d'estar relacionats amb qüestions que afectin els vostres interessos i drets reconeguts en el contracte que heu signat amb l'entitat, en la normativa de transparència i protecció del client o en les bones pràctiques i usos bancaris.

Si no coneixeu la clau correcta de la vostra targeta de Banca a Distància, per motius de seguretat haureu d'anar a la vostra oficina habitual i identificar-vos. Us emetran una nova contrasenya al moment.

Les entitats de crèdit tenen llibertat per establir les seves comissions bancàries i despeses repercutibles sempre que responguin a serveis efectivament prestats o despeses incorregudes. Més enllà d'aquesta condició, no hi ha cap límit al seu import llevat que de manera particular i expressa s'hagi introduït per una disposició legal.

A través de la Banca a Distància podreu actualitzar o afegir el vostre telèfon de contacte i adreça electrònica. Per fer-ho, haureu d'accedir a la secció "El meu perfil" / "Les meves dades de contacte".

Si no disposeu de Banca a Distància, us podeu adreçar personalment a la vostra oficina habitual de Banca March, on us actualitzaran les dades personals.

A més, us convidem a consultar les nostres recomanacions de seguretat.

Final del contingut principal

.