Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

18/03/2020

Banca March reforça la seguretat dels seus clients per afrontar el ciberdelicte en el context del COVID-19

  • La entitat trasllada als seus clients recomanacions de seguretat amb l’objecte de protegir-los al màxim en el context de la incertesa generada per la crisi del COVID-19.

Els cibercriminals estan aprofitant l'estat d'alarma declarat pel Govern per generar confusió i enganyar els usuaris. Davant d'això, Banca March, que es manté en estret contacte amb els seus clients, vol traslladar-los les mesures de seguretat més eficaces per a reduir el risc i protegir-se, tant en l'àmbit laboral com el personal.

L'entitat recorda als seus clients que els canals habituals de comunicació amb Banca March prossegueixen oberts i poden utilitzar-se en cas de qualsevol problema o consulta (telèfon 901 11 10 00 i adreça de correu electrònic info@bancamarch.es). De la mateixa manera, és possible continuar amb l'operativa habitual les 24 hores i sense necessitat de desplaçament a les oficines mitjançant la nostra banca a distància: a través del web o de l'aplicació mòbil.

ALERTA DAVANT ELS CIBERATACS MÉS FREQÜENTS: ENGINYERIA SOCIAL

L'entitat adverteix que ara, més que mai, els ciberdelinqüents poden intentar confondre els usuaris suplantant la identitat d'entitats financeres i d'organismes oficials com, per exemple, l'Organització Mundial de la Salut (OMS). Per a protegir-se d'aquests atacs, Banca March recomana:

No proporcionar mai claus bancàries per email, SMS o trucada. Davant el dubte, és imprescindible contactar amb Banca March per verificar-lo.

Desconfiar dels missatges de correus en què s’intenta aconseguir informació confidencial: és un atac denominat phishing.

          - Revisar l’adreça del remitent del correu i, davant el dubte, contactar amb aquella persona o entitat per un altre mitjà per a verificar-ne l’autenticitat.

          - Desconfiar dels missatges amb salutacions genèriques, errors d’ortografia o texts mal traduïts.

           - Si el correu conté un enllaç, el millor és passar el cursor per damunt (sense fer clic) per veure a on redirigeix.

• Desconfiar si algú sol·licita credencials corporatives o informació personal per telèfon. Es tracta d’un atac denominat.vishing.

Desconfiar si ens transmeten por o urgència.

• Recordar que poden aprofitar-se del desig d'ajudar en situacions d'emergència i de la reticència que en ocasions sentim a l'hora de dir “no”.

Desconfiar d’ofertes de productes gratuïts com, per exemple, gels antibacterians, mascaretes, etc.

• La situació actual està provocant un augment dels ciberatacs de tipus ransomware com WannaCry. Davant el dubte, mai descarregar els arxius adjunts.

Contra la desinformació:

No creure tot el que es llegeix i desconfiar de titulars groguistes.

No difondre rumors falsos per xarxes socials o per WhatsApp.

• Ajudar els col·lectius més vulnerables (nens i grans) a identificar notícies falses.

• Ser previnguts amb el que publiquem a Internet.

Denunciar a cada xarxa social tota la informació falsa que identifiquem.

• Consultar i donar credibilitat únicament a fonts oficials como la Web del Ministeri de Sanitat o el compte de Twitter de la Policia.

Teletreballar de forma segura:

• Connectar-se mitjançant els sistemes de seguretat habilitats per l’empresa (VPN, Token…).

• Enviar documents mitjançant les eines corporatives autoritzades.

• Mantenir els dispositius corporatius actualitzats.

Canviar la contrasenya per defecte del router domèstic per una contrasenya robusta (mínim 8 caràcters i combinació de majúscules, minúscules, números i caràcters especials).

No treballar des de wifis públiques ja que poden ser insegures.

• En cas de connectar-se des d’un equip no corporatiu, en finalitzar assegurar-se de tancar les sessions de les aplicacions o els serveis, evitar la descàrrega d’informació corporativa i eliminar les cookies i l’historial de navegació. .

AJUDAR A MANTENIR LA SANITAT PÚBLICA ROMANENT A CASA

Amb l’objecte de protegir la salut dels seus clients i empleats i de seguir oferint un servei bancari de màxima qualitat, Banca March ha adoptat un protocol, alineat amb les instruccions de les autoritats sanitàries, que aconsella:

• Acudir a les oficines de Banca March exclusivament per a operacions que no puguin realitzar-se a caixers automàtics o en els canals digitals remots:

o Telèfon 901 111 000 per a trucades des d’Espanya.

o Telèfon +34 971 779 111 per a trucades des de fora d’Espanya.

o correo info@bancamarch.es

o www.bancamarch.es

•  Romandre a l’interior de l'oficina el menor temps possible, mantenint la distància de seguretat d’almenys un metre i mig.

•  Evitar trasllats innecessaris i el contacte estret amb altres persones.

•  No han d’acudir a les oficines les persones afectades pel coronavirus, que presentin símptomes o que hagin estat en contacte amb un afectat.

Els clients de Banca March poden mantenir-se informats de la situació dels mercats i de l'evolució dels esdeveniments a través dels informes diaris i vídeos elaborats pels experts tant de Banca March com de March A.M. Aquests informes es publiquen a la web pública de Banca March (www.bancamarch.es) i poden consultar-se també a través dels comptes oficials que l'entitat manté a Linkedin, Youtube o Twitter.

Banca March convida els seus clients i no clients a subscriure’s als informes de mercats que elaboren els experts de l'entitat per, d'aquesta manera, estar permanentment informats.

Banca March convida els seus clients i no clients a subscriure’s als informes de mercats que elaboren els experts de l'entitat per, d'aquesta manera, estar permanentment informats.

Cercador de notícies

Fi del contingut principal