Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

13/04/2020

Banca March reforça el sistema de pagament TPV Any Pay Gold per garantir operacions segures i autenticades en vendes a distància

  • L'entitat enforteix aquesta aplicació, que permet al comerç fer cobraments tenint només el número de mòbil o l'adreça electrònica del client.
  • Aquest servei s'uneix a les mesures que Banca March ha anat desenvolupant des de l'inici de la crisi de la COVID-19 per facilitar l'operativa a distància dels seus clients.

Banca March reforça el sistema TPV Any Pay Gold, una solució per a establiments comercials que hagin de fer vendes a distància segures i autenticades. Aquest terminal punt de venda (TPV) opera a través d'una aplicació en qualsevol telèfon intel·ligent.

A través de TPV Any Pay Gold es poden fer tant vendes presencials com a distància, cosa que la converteix en una solució en un escenari com l'actual, ja que permet fer pagaments sense necessitat de desplaçaments.

Aquest TPV incorpora una solució virtual anomenada Pay Gold, que permet enviar una sol·licitud de pagament a través d'SMS o de correu electrònic al titular de la targeta. L'usuari rep un enllaç que li permet completar el pagament des d'una aplicació mòbil o PC, com una compra de comerç electrònic segur. Per cobrar amb l'aplicació, el comerç només necessita el número de telèfon mòbil o l'adreça electrònica del client.

TPV Any Pay Gold està adreçat principalment a comerciants, autònoms i professionals liberals que puntualment han de fer cobraments amb targeta: autònoms amb mobilitat, notaries, despatxos d'advocats, supermercats, petits comerços de repartiment, menjars preparats, serveis, etc.

Des del primer moment, Banca March i les seves filials s'han bolcat a protegir la salut de tots els seus professionals i clients. Per això es va iniciar el desplegament del teletreball a tota la plantilla i s'han reforçat els equips d'Operacions i Atenció Telefònica, així com l'ús d'eines de comunicació que permeten treballar de forma remota. Els gestors de Banca March han intensificat la seva activitat per estar més a prop que mai dels clients. Per continuar oferint un servei especialitzat i de qualitat, entre d'altres mesures, Banca March ha posat en marxa un servei gratuït de consultes de macroeconomia i mercats, que els seus experts s'encarreguen de respondre i que és accessible a través de la pàgina web.

Per garantir la continuïtat del negoci, Banca March i les seves filials han reforçat tota l'operativa comercial en línia. És el cas de la plataforma en línia de March A.M., gestora del Grup Banca March, que s'ha reforçat per facilitar la contractació de la majoria dels productes directament, sense necessitat de tercers, distribuïdors ni intermediaris. A aquesta línia d'accions per operar a distància, s'hi suma el reforç per part de Banca March de TPV Any Pay Gold.

Cercador de notícies

Fi del contingut principal