Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

14/01/2020

Banca March es converteix en un dels primers bancs espanyols en portar la gestió comercial a un entorn en núvol, gràcies a Microsoft

  • L'entitat segueix avançant en el seu ambiciós Pla de Transformació Digital que es concreta en tres grans objectius: millorar l'experiència del client, ampliar les eines digitals que es posen a disposició dels gestors i augmentar l'eficiència dels processos interns.
  • La plataforma de gestió empresarial en núvol de Microsoft permet l'optimització de tots els recursos de l'entitat bancària, fet que redunda en una millora de l'atenció al client. 
  • En només uns mesos, l'ús de la plataforma per part dels gestors s'ha incrementat en un 40 %, millorant, fins i tot, els resultats de les proves d'usabilitat fetes abans de la implantació.

Banca March, l'únic banc espanyol de propietat 100 % familiar, ha optat per la incorporació de Dynamics 365 for Sales com a solució CRM en núvol amb l'objectiu de satisfer les necessitats dels seus gestors i ser capaç de créixer al ritme que demanen els seus clients. Així, aquesta solució els permet consultar informació dels usuaris en qualsevol moment i lloc, i s'ajusta a les seves exigències d'una manera molt més immediata i real. En altres paraules, Dynamics 365 for Sales construeix un entorn de dades i intel·ligència que ofereix a Banca March informació valuosa i eficaç per a la seva organització. El projecte ha comptat amb la col·laboració de Minsait, una companyia d'Indra, com a soci tecnològic responsable de la implantació de la plataforma.

L'entitat continua avançant en el seu Pla de Transformació Digital, que suposarà la inversió d'un total de 75 milions d'euros en el període 2018-2020. L'estratègia digital de l'entitat es concreta en tres grans objectius: millorar l'experiència del client, ampliar les eines digitals que es posen a disposició dels gestors i augmentar l'eficiència dels processos interns.

Per avançar en la seva transformació, el banc ha confiat en Microsoft i ha apostat per Dynamics 365 for Sales, que garanteix la seguretat de la informació i permet la integració amb múltiples sistemes, a més d'una informació actualitzada, centralitzada i de fàcil accés. D'aquesta manera, els gestors de Banca March aprofiten la informació existent per extraure conclusions i prendre decisions basades en dades en temps real i en les tendències emergents. Així mateix, Dynamics 365 for Sales proporciona informació contextual generada mitjançant IA que els gestors poden fer servir per centrar-se en les necessitats dels seus clients i forjar relacions basades en la confiança.

“Vam veure l'oportunitat de millorar la usabilitat i l'agilitat de l'agenda comercial com a palanca per incrementar l'eficàcia comercial i la satisfacció dels nostres clients. La clau de l'èxit del projecte ha estat l'estreta col·laboració des de l'inici amb els propis gestors comercials. Però aquest procés no acaba aquí. Gràcies a totes les iniciatives que hi ha en marxa i a la col·laboració amb Microsoft seguirem avançant per millorar l'excel·lència en tots els nostres serveis”, explica Luis Javier Ruiz Fernández, director de la Unitat de Multicanalitat i Màrqueting Global de Banca March.

Una implantació ràpida i senzilla

La motivació de transformar-se digitalment és un dels motius fonamentals pels quals la companyia s'ha vist atreta per la solució de Microsoft. Segons l'informe de satisfacció de clients del sector financer elaborat per l'empresa independent STIGA, els gestors de Banca March van estar entre els millors valorats pels seus clients el 2019, resultat d'una filosofia d'atenció al client amb més de 90 anys d'història i de la ferma aposta per la innovació tecnològica. Així, fa un parell d'anys, l'empresa va demanar als seus empleats que exposessin les seves necessitats per millorar la qualitat d'aquest servei. Com a resultat, l'entitat es va decidir per Dynamics 365, una solució que ha transformat la seva manera de treballar molt positivament.

“Aquesta aliança amb Microsoft ha fet possible que siguem un dels primers bancs espanyols que treballa íntegrament en núvol i ho hem aconseguit en un temps rècord. En només uns mesos, l'ús de la plataforma de Microsoft per part dels gestors s'ha incrementat en un 40 % així com el temps d'ús i s'han millorat, fins i tot, els resultats de les proves d'usabilitat realitzades abans de la implantació”, indica Andreaa Niculcea, responsable de la Transformació Digital de Banca March, qui, a més, comenta que “els gestors accedeixen”“ diàriament a Dynamics 365 for Sales, que suporta 500 punts de dades procedents de diverses fonts internes i externes.”

En definitiva, la plataforma en núvol de les aplicacions intel·ligents de gestió empresarial de Microsoft millora l'automatització i productivitat del seu equip de gestors. Amb les diverses funcionalitats de Dynamics 365 for Sales per a l'automatització de tasques, gestió de projectes i campanyes, captació i seguiment de leads, anàlisi de mètriques comercials i aplicació d'intel·ligència de negoci, els gestors poden anticipar-se a les necessitats dels seus clients i actuar proactivament en la gestió dels seus comptes, oferint així un servei excel·lent.

Cercador de notícies

Fi del contingut principal