Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

29/05/2020

Banca March avança el pagament de la prestació per desocupació al 4 de juny

  • Amb aquesta mesura pretén donar suport a un dels col·lectius més afectats per les conseqüències de la covid-19.
  • L'entitat recorda als seus clients la importància d'utilitzar els caixers automàtics i la banca a distància per a l'operativa habitual.

Banca March avança per tercer mes consecutiu el pagament de la prestació per atur. D'aquesta manera, l'entitat abonarà la prestació el dia 4 de juny.

Es tracta d'una mesura de suport a un dels col·lectius més afectats per la situació actual. De la mateixa manera, des de l'inici de la crisi, Banca March ha anat avançant la data en què els clients amb pensió domiciliada de la Seguretat Social la poden cobrar.

A més, l'entitat recorda als seus clients la importància de fer servir els caixers automàtics, quan necessiten efectiu, i la banca a distància (banca en línia i aplicació) per fer les operacions habituals.

En aquest sentit, des del passat 16 de març, tots els titulars de targetes de Banca March poden disposar de diners en efectiu en qualsevol caixer nacional i internacional, de manera gratuïta, a partir d'extraccions de 150 euros.

D'altra banda, Banca March va anunciar el mes passat el llançament d'un nou web corporatiu, www.bancamarch.es, amb l'objectiu de donar resposta a l'augment de la demanda d'informació de qualitat sobre els efectes de la crisi del coronavirus en l'economia i els mercats, amb propostes d'assessorament patrimonial.

BANCA MARCH DAVANT EL REPTE DE LA CRISI DE LA COVID-19

La nostra primera preocupació davant la crisi sanitària creada pel coronavirus ha estat prendre les mesures necessàries per preservar la salut dels professionals, tant a Espanya com a Luxemburg, així com la dels nostres clients, mantenint i assegurant la continuïtat del negoci.

S'ha dut a terme un desplegament del teletreball en totes les àrees, tant als serveis centrals com a la xarxa comercial, de manera que gairebé tots els professionals disposen dels mitjans necessaris per treballar des de casa. Hem reforçat totes les nostres eines digitals i hem intensificat els esforços per continuar estant molt a prop dels clients, enfortint la comunicació amb ells i oferint-los accessibilitat total als nostres gestors i experts de mercats.

Una de les prioritats fonamentals de Banca March és la protecció del patrimoni dels clients. És per això que el nostre model, que prioritza la visió a llarg termini, es materialitza en un assessorament prudent, des de les carteres més conservadores fins a les més decidides, que serveix d'amortidor contra uns nivells de volatilitat que no s'assolien des de 1929.

Tanmateix, la millor protecció en temps de turbulències és la solidesa de l'entitat i la fortalesa demostrada del model de negoci de Banca March, tal com reflecteixen les seves ràtios financeres, que la situen entre els bancs més solvents d'Europa, amb una base de recursos propis sòlida i històrica, la taxa de morositat més baixa d'Espanya i els nivells de liquiditat més elevats del sector. Sobre aquests fonaments sòlids afrontem amb determinació i compromís un període d'incertesa, el desenvolupament del qual està estretament lligat a l'evolució de la crisi sanitària. Som molt conscients que ara el que cal és estar en contacte proper amb els nostres clients i és en això que centrem els esforços, complint la nostra promesa: creixement conjunt.

Cercador de notícies

Fi del contingut principal