Logo Banca March
Secció d'idiomes
Final de la secció d'idiomes
Secció d'utilitats
Final de la secció d'utilitats
Comença el contingut principal
La tranquil·litat de ser client del banc més solvent del sistema financer espanyol i l'únic de propietat 100 % familiar.
Banca March té la millor ràtio de solvència de la banca espanyola (1).
A més, lidera la consideració dels clients en matèria de solidesa i solvència. Informe sectorial de satisfacció de clients de 2022 (2).
22,21% Solvència: el nivell de solvència més alt d'Espanya
1,40% Ràtio de morositat: és la més baixa del sistema financer espanyol
65,57% Cobertura de riscos: cobertura de riscos dubtosos
310,0% Ràtio de liquiditat (LCR): una ràtio de liquiditat molt superior a la mitjana.
Dades i ràtios financeres a 31/12/2024.
Banc familiar
Valors com la confiança, la proximitat, la responsabilitat i el compromís amb les generacions següents durant més de 90 anys d'història han estat, són i seran una prioritat.
No estem exposats a les eventualitats dels bancs cotitzats en borsa, que poden condicionar les seves decisions.
Com a conseqüència, les nostres decisions es regeixen únicament pels interessos dels clients, buscant la preservació i el creixement del seu patrimoni.
Alineació d'interessos
El creixement conjunt suposa un compromís absolut, de creixement sostenible, que requereix la plena coincidència d'interessos entre accionistes, empleats, clients i la societat en conjunt.
Independència i experiència
Solidesa acreditada per una de les taxes de solvència més elevades a escala europea i uns recursos propis (core capital) que representen més del doble de la mitjana del sector bancari espanyol. Com a banc familiar, els criteris de gestió s'han establert sempre a llarg termini, la qual cosa ens ha permès mantenir unes taxes d'endeutament limitades i unes ràtios financeres excel·lents.
(1) Banca March té la millor ràtio de solvència dels 20 bancs espanyols més grans per volum d'actius. Dades a 31/12/2024 de fonts públiques.
(2) Font: Benchmarking de satisfacció de clients realitzat per STIGA CX. Dades acumulades a 31/12/2024. STIGA realitza un estudi de satisfacció de clients en el sector financer comparant 15 entitats financeres amb activitat a Espanya.
Final del contingut principal