Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

22/05/2019

L'estratègia de transformació digital de Banca March rep un dels prestigiosos Premis ''asLAN''

  • Aquest guardó constitueix un reconeixement a la feina de l'equip de Teresa Capell, directora de Tecnologia de Banca March, per contribuir de manera decisiva a impulsar el desplegament d'infraestructures digitals i donar suport a les aplicacions i processos de negoci.
  • La unitat de Tecnologia de Banca March ha dut a terme diferents projectes per tal de dotar Banca March amb una tecnologia d'última generació que garanteixi el desenvolupament i la sostenibilitat del negoci, la seva transformació digital i el seu model operatiu.
  • En dependència directa de la vicepresidenta de Banca March, Rita Rodríguez Arrojo, l’entitat va posar en marxa el 2018 un Pla de Transformació Digital que suposarà una inversió d’un total de 75 milions d’euros i que conclourà el 2020.
  • L'entitat acaba de llançar recentment el primer assistent de veu amb Smart Display per a clients, amb l’atenció posada especialment en la banca privada.
  • L'estratègia també s'ha ampliat al terreny dels pagaments digitals amb la incorporació de Google Pay i Apple Pay.

L'associació sense ànim de lucre @asLAN, integrada per més de 120 companyies tecnològiques unides per la innovació, ha guardonat Teresa Capella, directora de Tecnologia de Banca March, i el seu equip amb el Premi CIOs del Sector Privat per contribuir de manera decisiva a impulsar el desplegament d'infraestructures digitals y donar suport a les aplicacions i processos de negoci.

La unitat de Tecnologia de Banca March ha dut a terme diferents projectes orientats a actualitzar la seva infraestructura. El seu objectiu és dotar el banc amb una tecnologia d'última generació que garanteixi el desenvolupament i la sostenibilitat del negoci, la seva transformació digital i el seu model operatiu. Entre les línies de treball de la unitat destaquen els sistemes de ciberseguretat, les solucions de virtualització de servidors i la modernització dels llocs de treball.

“Aquest guardó suposa un reconeixement a la feina que realitza la unitat de Tecnologia de Banca March per tal de situar l'entitat entre les més avançades en tecnologia i posar al servei dels nostres clients i gestors eines digitals d'última generació i d'alta qualitat. La tecnologia és un pilar bàsic a qualsevol companyia i els clients basem cada cop més la nostra activitat diària, així com els serveis que requerim, en marcs i solucions tecnològiques. Per aquest motiu, el banc  ha decidit dur a terme un ambiciós Pla de Transformació Digital i realitzar fortes inversions per tal d'assegurar el present i el futur del seu negoci”, ha assenyalat Teresa Capella, directora de Tecnologia de Banca March.

Plans de pensions de Banca March

En dependència directa de la vicepresidenta de Banca March, Rita Rodríguez Arrojo, l’entitat va posar en marxa el 2018 un Pla de Transformació Digital que suposarà una inversió d’un total de 75 milions d’euros i que conclourà el 2020.

 L’estratègia digital de Banca March es concreta en tres grans objectius: millorar l’experiència del client, ampliar les eines digitals a disposició dels gestors i augmentar els nivells d’eficiència dels processos interns. Tot això al servei de l’objectiu estratègic de Banca March —convertir-se en la referència de banca privada i d’assessorament a empreses en el mercat espanyol— i essent fidel al seu model de negoci, que es basa en quatre pilars: compromís amb els accionistes, productes i serveis singulars i exclusius, qualitat de servei superior, i professionals excel·lents.

En aquest context, Banca March ha millorat substancialment la seva aplicació mòbil i ha llançat una nova plataforma en línia d'inversió, que dona accés als clients a informació relacionada amb els mercats financers en connexió amb les seves carteres d'inversió. A més a més, els usuaris tenen l'opció de consultar en tot moment els detalls dels seus contractes o productes i executar operacions específiques.

 El 2018, Banca March va cloure acords amb Google Pay y Apple Pay amb la finalitat d'ampliar l'oferta de pagaments digitals disponibles als clients, que han valorat positivament els esforços de l'entitat en l'àmbit digital. A tot això hi hem d'afegir el recent llançament del primer assistent de veu amb Smart Display per a clients, amb l’atenció posada especialment en la banca privada. D'aquesta manera, Banca March es posiciona com la primera entitat de banca privada d'Espanya que adapta les seves interaccions de veu a un dispositiu amb pantalla, i posa a disposició dels clients un canal més a través del qual poden contactar amb el seu gestor.

 

Cercador de notícies

Fi del contingut principal