Secció d'utilitats
Fi de la secció d'utilitats
Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)
Secció d'utilitats
Fi de la secció d'utilitats
Està vostè a:
Comença el contingut principal
Correcta gestión de cobros y
pagos para una buena imagen de su empresa
A Banca March posem a la seva disposició tot un ventall de solucions que li permetrà cobrir qualsevol necessitat financera de la seva empresa.
Generem valor per al seu negoci:
Li oferim la següent gamma de productes i serveis, que li permetrà complir en tot moment amb les necessitats i les obligacions de pagament de la seva empresa:
Dissenyades per facilitar els pagaments i l’administració de les despeses de viatge i representació de l’empresa, així com per efectuar els pagaments de subministraments d’oficina, d’equips i, fins i tot, de proveïdors. Podrà ajustar-ne els límits a les seves necessitats.
Per gestionar els pagaments als empleats i proveïdors de forma àgil i senzilla des del seu propi ordinador.
Producte mitjançant el qual vostè confirma els pagarés-factures que l’empresa rep i la nostra entitat assumeix la gestió dels pagaments als seus proveïdors.
Gestió de pagaments a proveïdors. Permet:
Conegui les nostres diferents modalitats:
A Banca March sabem la importància de fer efectiu el seu dret de cobrament per a la rendibilitat de la seva empresa. Per això, posem a la seva disposició les següents modalitats de cobrament. Vostè decideix quina s’adapta millor a les seves necessitats.
Faciliten el pagament dels seus clients mitjançant targeta de crèdit o dèbit. Els nostres gestors l’assessoraran sobre el model més convenient segons les necessitats del seu negoci: mobilitat, multidivisa, pagament per Internet, etc.
La nostra entitat anticipa l’import de les vendes comercials per operacions concretes de l’activitat comercial de la seva empresa
Permeten emetre remeses de rebuts als clients còmodament des de la seva banca electrònica.
La Single Euro Payments Area (SEPA) li permet realitzar pagaments electrònics en euros entre qualsevol resident de l'àrea SEPA, mitjançant un únic compte bancari i un sol conjunt d'instruments financers.
L'àrea SEPA està formada per 34 països: 28 de la UE, a més d'Islandia, Liechtenstein, Mònaco, Noruega, San Marino i Suïssa.
A continuació trobarà tota la informació referent a aquest tipus de pagaments:
Susbstitueix les transferències nacionals i té les següents característiques:
Són pagaments periòdics o puntuals, tant nacionals com transfronterers, a qualsevol dels països del seu àmbit geogràfic.
Existeixen dues modalitats: els SEPA CORE/COR1* (antic càrrec domiciliat nacional) i els SEPA B2B (nova modalitat de càrrec en el qual el termini de devolució/gestió es redueix i el deutor renuncia el dret de reemborsament d'operacions autoritzades).
Aquestes són les principals diferències:
TIPUS CÀRREC | SEPA CORE / COR1* | SEPA B2B |
*Els càrrecs domiciliats SEPA COR1 són una modalitat amb característiques idéntiques als SEPA CORE, però el termini de presentació serà d'un (1) dia per a l'entitat creditora. | ||
DestinAT a | Operacions entre empreses i/o particulars | Operacions entre empreses i/o autònoms |
---|---|---|
TERMINI DEVOLUCIÓ / GESTIÓ | Fins a 5 dies després de la data de liquidació | Fins a 2 dies després de la data de liquidació |
TERMINI REEMBORSAMENT PER A OPERACIONS AUTORITZADES | Fins a 47 dies després de la data de liquidació | No és possible |
MANDAT / ORDRES DE DOMICILIACIÓ | Previament hi ha d'haver una ordre de domiciliació del deutor. Validesa de les ordres actuals. | Obligació de formalitzar noves ordres de domiciliació |
L'ús dels instruments SEPA és obligatori des de l'1 de febrer de 2014, d'acord amb l'establert pel Reglament (EU) 260/2012 del Parlament Europeu i del Consell Europeu.
Webs:
Fi del contingut principal