Empresa familiar

Comença el contingut principal

Banca March i les empreses familiars a l'avantguarda de la sostenibilitat

A Banca March aprofitem la transformació en oportunitats de creixement i en noves formes d'invertir i estalviar de manera responsable. Així va sorgir la nostra iniciativa Next Generation, que es basa a identificar aquelles tendències globals que estan transformant la societat i l'economia.

Com a empresa familiar amb més de 90 anys creixent de manera responsable, volem compartir les experiències d'altres empreses familiars espanyoles que han sabut unir èxit i desenvolupament sostenible.

Empreses familiars espanyoles, compromeses amb la sostenibilitat

L'essència del model de negoci de Banca March, el creixement conjunt de clients, empleats, accionistes i societat en general, inclou el compromís per la sostenibilitat.

Oferim productes i solucions d'inversió que recullen aquest compromís sostenible i que, alhora, són bones oportunitats per cercar la rendibilitat en les tendències que estan transformant el món.

Un exemple d'això és Next Generation, estratègia d'inversió llançada el 2019.

En el marc de Next Generation, Banca March ha formalitzat un acord amb la Fundació IE, a través de l'IE Center for Families in Business, amb l'objectiu de donar visibilitat a les estratègies de sostenibilitat de l'empresa familiar espanyola.

A través d'aquests vídeos, volem compartir les experiències d'empreses reeixides com Actiu, Calvo, Enhol i González Byass, per a les quals el desenvolupament sostenible està lligat als seus valors familiars i a la seva identitat com a famílies empresàries.

La sostenibilitat, un camí de llarg termini en el qual cada dia cal avançar

Passió pel mar i la cultura de l'aprofitament, transformades en model de negoci. Sota aquestes premisses, l'empresa familiar Grup Calvo ha aconseguit convertir-se en una companyia global, referent en el sector de l'alimentació.  

La sostenibilitat, que comença per un ús responsable i l'aprofitament dels recursos, ha estat present en tota la trajectòria de Calvo des dels seus inicis als anys quaranta.

Cinc generacions compromeses amb el planeta

Empresa familiar gairebé bicentenària de vins i licors prèmium, avui dia compta amb 14 cellers, està present a més de 100 països i comercialitza més d'un centenar de productes.

Una companyia que és exemple de com una família empresària transforma el seu compromís amb el medi ambient en una estratègia de sostenibilitat estructurada i ben definida, amb pràctiques en totes les àrees. A més, preveuen aspectes socials i de govern corporatiu.

Si voleu saber més sobre Next Generation:

Més informació

Final del contingut principal

.