Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

04/07/2019

El volum de primes de March Vida va augmentar un 32 % el 2018, fins als 436,5 milions d'euros

  • El volum de primes de March Vida comercialitzades per Banca March el 2018 va pujar a 436,5 milions d'euros, xifra que suposa un increment del 32 % respecte a l'exercici anterior.
  • Destaca la comercialització dinàmica de unit linked, que va representar un volum de primes de 224,5 milions d’euros, així com la dels productes d'estalvi i previsió garantits, que van sumar 170,3 milions d’euros.

L’any 2018, el volum de primes de March Vida comercialitzades per Banca March va pujar a 436,5 milions d'euros, xifra que suposa un increment del 32 % respecte a l'any anterior. Va destacar especialment la comercialització de unit linked, que va suposar un volum de primes de 224,5 milions d’euros, així com la dels productes d'estalvi i previsió garantits, que van aportar 170,3 milions d’euros. Al tancament de l'exercici 2018, la cartera de March Vida sumava més de 82.000 pòlisses, amb unes provisions matemàtiques de 1.266,9 milions d'euros.

L'exercici 2018 va suposar la consolidació de March Vida com a proveïdor de productes d'estalvi a llarg termini de Banca March, especialment per a clients amb un perfil conservador.

ÀREA D’ASSEGURANCES DE BANCA MARCH

Aquestes xifres posen de manifest el dinamisme de l'àrea d'Assegurances de Banca March, que abasta la unitat de Bancassegurances i previsió i la filial asseguradora March Vida. El seu principal objectiu és desenvolupar una oferta transversal de solucions asseguradores per a totes les línies de negoci de Banca March, que completa i consolida el model d'especialització de l'entitat en banca privada patrimonial i assessorament a empreses.

 Carlos Navarro, subdirector general adjunt de Banca March i responsable de l’àrea d'Assegurances de l'entitat, manifesta: «Aquesta proposta ens permet posar en valor i potenciar la comercialització dels productes asseguradors per a l'estalvi i la previsió a mitjà i llarg termini en concordança amb el nostre model especialitzat, molt centrat en les necessitats dels nostres clients, que demanen un servei personalitzat amb solucions a mida, digitals, àgils i transparents».

LLANÇAMENT DE NOUS PRODUCTES D'ASSEGURANCES L’ANY 2019

L'objectiu per a 2019 és potenciar la bona dinàmica d'anys anteriors en comercialització de productes de March Vida amb solucions innovadores, especialment pensades per als segments de Banca Patrimonial i Banca Privada de Banca March.

En aquest sentit, destaquen els llançaments recents de dues noves assegurances: March Vida MultiETF Unit Linked i PIES Next Generation Unit Linked.

Cercador de notícies

Fi del contingut principal