Secció d'idiomes
Final de la secció d'idiomes
Secció d'utilitats
Final de la secció d'utilitats
Comença el contingut principal
A Banca March reafirmem el nostre compromís amb l'accessibilitat universal i la inclusió i promovem l'accés igualitari als nostres productes i serveis, incloent-hi les targetes de crèdit i dèbit.
La Llei 11/2023, de 8 de maig, que transposa la Directiva (UE) 2019/882, estableix que, a partir del 28 de juny de 2025, els productes de pagament, incloent-hi les targetes, han de complir els requisits d'accessibilitat per garantir-ne l'ús autònom per part de persones amb discapacitat.
Partint del que disposa la Llei 11/2023 i l'obligatorietat de disposar de targetes accessibles, el parc actual de targetes de crèdit i dèbit emeses per Banca March encara no incorpora plenament els requisits d'accessibilitat establerts.
No obstant això, a partir de febrer de 2026, Banca March iniciarà l'emissió de nous models de targetes accessibles, dissenyats des de la seva concepció per complir tots els requisits d'accessibilitat exigits per la normativa vigent. Aquestes noves targetes incorporaran característiques específiques per facilitar-ne l'ús autònom i segur, com ara:
Aquestes funcionalitats estan alineades amb els estàndards legals i les millors pràctiques internacionals en accessibilitat. Aquestes noves targetes estan desenvolupades per facilitar un ús autònom, segur i no discriminatori per part de persones amb discapacitat i integren característiques específiques que responen als estàndards legals i millors pràctiques internacionals en accessibilitat.
Aquesta iniciativa forma part del compromís de Banca March d'avançar cap a una oferta plenament inclusiva, que garanteixi que les noves targetes emeses a partir d'aquesta data compleixin els estàndards més alts d'accessibilitat i usabilitat.
Banca March manté un compromís ferm amb l'accessibilitat i la inclusió. Treballem perquè la transició cap a un parc de targetes plenament accessible es faci amb tot el rigor i tota la transparència i garanteixi que les noves emissions compleixin els requisits legals i les millors pràctiques en accessibilitat.
Final del contingut principal