Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

12/04/2019

Banca March supera els 1.000 contractes de gestió discrecional de carteres en un any

  • L'entitat bat la xifra dels 1.000 clients en contractes de gestió discrecional de carteres en gairebé un any.
  • Des de finals de desembre, els serveis de gestió discrecional de carteres han crescut un 37% en nombre de clients i un 27% en volum d'actius.
  • 125 dels 1.000 mandats obtinguts per Banca March corresponen a Next Generation, el nou producte de gestió discrecional de carteres basat en megatendències que connecta amb els clients més joves de Banca Privada, protagonistes principals dels nous corrents i que demanen propostes d'alt valor afegit que contribueixin a la configuració del futur.

Banca March ha superat la xifra dels 1.000 contractes de gestió discrecional de carteres gairebé un any després de posar a disposició dels seus clients aquest servei, que des d'abril de 2018 complementa les seves solucions tradicionals d'assessorament patrimonial. El ràpid creixement d'aquesta branca de negoci és un reflex de la confiança que dipositen els clients en l'equip d'excel·lents professionals que integren l'entitat, en els quals deleguen no només la selecció, sinó també l'execució de l'estratègia d'inversió. Una prova d'això és el ritme amb què han augmentat els mandats, tant en nombre de clients com en volum d'actius, amb taxes de creixement del 37% i del 27%, respectivament, des del 31 de desembre de 2018.

La gestió discrecional de carteres de Banca March es caracteritza per oferir als clients una selecció de productes d'arquitectura oberta que es gestionen de manera activa i que aporten valor afegit.

Next Generation, gestió discrecional per a les noves generacions

Dels més de 1.000 nous mandats que ha obtingut Banca March, 125 corresponen a Next Generation, un innovador producte de gestió discrecional llançat fa només uns mesos, basat en megatendències i amb serveis d'alt valor afegit per als clients. Inverteix en les grans tendències del futur: revolució 4.0, sostenibilitat i medi ambient, i demografia i estil de vida. Aquest producte té un horitzó d'inversió a llarg termini i està adreçat a aquells clients que volen participar en aquests canvis. A més, Next Generation pretén atraure també els més joves, que demanen serveis innovadors i d'alt valor afegit. En aquest sentit, Next Generation no només és una solució atractiva per als clients actuals, sinó que abasta altres col·lectius, com els anomenats millenials, que mitjançant aquest producte poden descobrir en els mercats financers elements d'interès similars als que ja troben fora d'aquest. D'aquesta manera, contribueixen als objectius estratègics de Banca March de ser un referent al sector. A diferència de la resta de mandats de gestió discrecional de carteres de l'entitat, la barrera d'entrada per optar a aquest producte se situa en els 50.000 euros.

Next Generation presenta una distribució molt equilibrada entre geografies, sectors, estils o capitalització, atès que aquesta transformació per la qual aposta es produeix en tots els àmbits. Concretament, el nou producte de gestió discrecional de carteres es fonamenta en la prudència i en el creixement conjunt de Banca March amb els seus clients, empleats i accionistes, mitjançant una cartera construïda a partir dels fons temàtics, 100% de renda variable, de terceres gestores seleccionades acuradament per l'equip de professionals de Banca March.

Des de l'àrea de Productes de Banca March comenten: “La nostra convicció en aquests fons ens ha portat a identificar aquells sectors que tenen la capacitat de continuar creixent, fins i tot en un món que es desaccelera. Així, fem que els nostres clients participin en oportunitats d'inversió que no només generaran rendibilitat, sinó que contribuiran a configurar el futur”.

Un dels aspectes diferencials més innovadors del producte és la voluntat de Banca March d'acostar el coneixement dels millors experts en cadascuna de les megatendències identificades amb diverses trobades.

Pel que fa als sectors, la tecnologia té una presència notable dins de la composició de la cartera. Dins de la temàtica de revolució 4.0 s'inclouen idees d'automatització, robòtica, digitalització, tecnologies financeres i intel·ligència artificial. En sostenibilitat i medi ambient s'identifiquen estratègies d'inversió en energia, canvi climàtic, agricultura, aigua i sostenibilitat. Finalment, en demografia i estil de vida s'afegeixen alternatives d'alimentació, hàbits de consum, salut i tercera edat.

 

Cercador de notícies

Fi del contingut principal