Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

29/01/2020

Banca March llança a través d’Inversis un nou fons de fons amb la filosofia Next Generation, l’estratègia de l’entitat que inverteix en tendències de creixement de futur

  • Banca March obre l’accés a Next Generation per a clients i no clients de l’entitat amb un nou fons de fons que inverteix en vehicles que es beneficien de les següents megatendències: Revolució 4.0, Sostenibilitat i Medi Ambient, i Demografia i Estil de Vida  
  • El fons nou es podrà contractar a partir d’una inversió mínima d’una participació i es llança a través d’Inversis, amb l’objectiu d’obtenir la màxima distribució a través de la seva plataforma
  • Next Generation, l’estratègia de la unitat de gestió discrecional de carteres de Banca March, ha registrat una forta demanda des del seu llançament fa només un any i ha arribat a més de 100 milions d’euros de més de 800 inversos, gràcies a una rendibilitat superior al 30 % des dels seus inicis.
  • Amb aquest producte, Banca March reforça el seu compromís amb el llançament de solucions per invertir en megatendències, amb l’objectiu d’arribar a una nova generació de clients especialment sensibilitzats amb aquests temes

Banca March anuncia avui el llançament de March Next Generation FI, un nou fons de fons que permetrà als estalviadors invertir en tres megatendències que l’entitat ha identificat com a font potencial de rendibilitat en els propers anys: Revolució 4.0, Sostenibilitat i Medi Ambient, i Demografia i Estil de Vida. D’aquesta manera, invertirà en la cartera de fons de Next Generation, la proposta de Banca March que té com objectiu fer partícips els seus clients d’oportunitats d’inversió que no només generaran rendibilitat, sinó que contribuiran a configurar el futur.

Des del seu llançament, fa només un any, l’estratègia Next Generation ha estat capaç d’atraure més de 100 milions d’euros de més de 800 clients, gràcies als seus gestors, que han aconseguit obtenir una rendibilitat del 30 % des de l’inici de la seva comercialització. Amb March Next Generation FI, l’entitat posa a l’abast de clients i no clients una estratègia que ha demostrat una gran capacitat per a la generació de resultats per una inversió mínima d’una participació. Tothom que estigui interessat en el producte podrà subscriure’l a través de la plataforma de fons d’Inversis, a on estarà disponible en les properes setmanes.

“March Next Generation FI és el complement perfecte per a tots els inversos que vulguin tenir exposició a tota una sèrie de megatendències que marcaran el futur de la nostra economia i el nostre estil de vida. Per això, pensem que és un bon producte per a la inversió a llarg termini i a través d’aportacions periòdiques”, indica Carlos Andrés, director de gestió i assessorament de Banca March.

D’altra banda, el format de fons d’inversió permet als partícips beneficiar-se dels avantatges fiscals d’aquest producte, ja que els guanys obtinguts no tributen fins al reembossament de l’estalvi. Els traspassos de patrimoni des d’altres fons a March Next Generation FI tampoc no estan subjectes a impacte fiscal.

Next Generation: rendibilitat sostenible a llarg termini

La cartera de fons Next Generation compta amb una sèrie de fons temàtics de tercers que els experts de Banca March analitzen de forma detallada i constant. La seva filosofia d’inversió li permetrà invertir en fons de renda variable tot i que, fidel a la tradició de control de riscos de l’entitat, la cartera estarà fonamentada en la diversificació a través d’una distribució equilibrada entre geografies, sectors, estils o capitalització.

Pel que fa als sectors, la tecnologia té una presència notable en la composició de la cartera. Dins de la temàtica de revolució 4.0 s’inclouen idees d’automatització, robòtica, digitalització, tecnologies financeres i intel·ligència artificial. En sostenibilitat i medi ambient s’identifiquen estratègies d’inversió en energia, canvi climàtic, agricultura, aigua i sostenibilitat. Finalment, en demografia i estil de vida s’afegeixen alternatives d’alimentació, hàbits de consum, salut i tercera edat.

Cercador de notícies

Fi del contingut principal