Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

07/05/2019

Banca March avança en el seu Pla de Transformació Digital

  • El Pla de Transformació Digital de Banca March preveu una inversió total de 75 milions d’euros en tres anys amb un triple objectiu: millorar l’experiència del client, ampliar les eines digitals dels gestors i millorar l’eficiència de l’entitat.
  • Banca March ofereix el primer assistent de veu amb Smart Display per a clients, amb l’atenció posada especialment en la banca privada.
  • Amb aquest llançament, s’oferirà al client la possibilitat de posar-se en contacte amb el seu gestor mitjançant tota una sèrie de vies: web, mòbil i, pròximament, l’assistent de veu amb Smart Display.
  • L’estratègia digital, en dependència directa de la vicepresidenta de Banca March, Rita Rodríguez Arrojo, inclou una transformació de les oficines de l’entitat en centres de negocis multicanal enfocats en l’assessorament multicanal.

Banca March ha fet públics avui els avenços en el seu Pla de Transformació Digital i ha anunciat el llançament del primer assistent de veu amb Smart Display del sector, amb l’atenció posada en clients de banca privada com a part d’aquesta estratègia. D’aquesta manera, Banca March serà la primera entitat de banca privada espanyola que adapta les seves interaccions de veu a un dispositiu amb pantalla, cosa que enriqueix l’experiència de l’usuari, que podrà posar-se en contacte amb el seu gestor mitjançant tota una sèrie de vies: web, mòbil i, ara, l’assistent de veu amb Smart Display.

En dependència directa de la vicepresidenta de Banca March, Rita Rodríguez Arrojo, l’entitat va posar en marxa el 2018 un Pla de Transformació Digital que suposarà una inversió d’un total de 75 milions d’euros i que conclourà el 2020.

L’estratègia digital de Banca March es concreta en tres grans objectius: millorar l’experiència del client, ampliar les eines digitals a disposició dels gestors i augmentar els nivells d’eficiència dels processos interns. Tot això al servei de l’objectiu estratègic de Banca March —convertir-se en la referència de banca privada i d’assessorament a empreses en el mercat espanyol— i essent fidel al seu model de negoci, que es basa en quatre pilars: compromís amb els accionistes, productes i serveis singulars i exclusius, qualitat de servei superior, i professionals excel·lents.

Rita Rodríguez Arrojo, vicepresidenta de Banca March i responsable del procés de Transformació Digital, ha declarat: “La digitalització per a Banca March consisteix a identificar, en totes les àrees de l’organització, quines possibilitats ofereixen les tecnologies digitals per millorar la manera en què el banc crea valor i l’entrega al client, i a entendre com aquest el percep. El Pla de Transformació Digital permetrà a Banca March capturar oportunitats de creixement futur i millorar el servei i l’atenció al client, especialment en els segments de Banca Privada i Patrimonial”.

ASSESSORAMENT MULTICANAL A CLIENTS I PAGAMENTS DIGITALS

L’estratègia digital de Banca March també contempla la transformació de les seves oficines en centres de negocis enfocats en l’assessorament multicanal, cosa que permet facilitar les gestions bancàries que requereixen els clients. De fet, prop d’un 50 % dels clients de Banca March fa servir els canals digitals, una taxa que augmenta fins al 62 % en els segments core de Banca Privada, Banca Patrimonial i Empreses.

Banca March ha renovat la seva aplicació mòbil i ha posat en marxa un nou lloc web d’inversió. Gràcies a això, els usuaris poden accedir a la informació dels mercats financers que poden relacionar amb la seva cartera d’inversió. A més, els clients poden accedir al detall de contractes o productes, així com executar operacions concretes.

Banca March va ampliar el 2018 l’oferta de pagaments digitals als seus clients amb Google Pay i Apple Pay. Durant els primers mesos d’implementació, els clients de l’entitat han fet una valoració positiva de l’esforç realitzat per adequar els seus serveis a les darreres demandes en matèria tecnològica.

PRIMER ASSISTENT DE VEU AMB L’ATENCIÓ POSADA EN LA BANCA PRIVADA

La innovació més recent per a clients és la posada en marxa del primer assistent de veu amb Smart Display, amb l’atenció posada en la banca privada. Els clients de Banca March podran fer consultes sobre la seva posició financera i la situació dels mercats o visualitzar informació d’Estratègia de Mercats rellevant, entre d’altres possibilitats. D’aquesta manera, l’entitat aposta per la multicanalitat i permet agilitzar les interaccions digitals del client d’una manera més intuïtiva. A més, atesa la rellevància de l’atenció personal i propera que requereix el servei de banca privada, el disseny de tota l’estratègia digital del grup ha tingut molt en compte l’enllaç amb el gestor personal. El client s’hi podrà posar en contacte de manera directa mitjançant les diferents vies: web, mòbil i, pròximament, l’assistent de veu amb Smart Display.

Andreea Niculcea, directora de Transformació Digital de Banca March, va explicar: “Volem apropar Banca March als clients mitjançant una tecnologia que els usuaris comencen a demanar. Amb totes les iniciatives que estem duent a terme, l’entitat pretén estar més a prop del client i millorar l’experiència de l’usuari. La nostra estratègia, amb aquest llançament, se situa a l’avantguarda de la banca privada espanyola”.

Amb tots aquests avenços, es millorarà la immediatesa i l’eficiència de les solucions d’atenció al client i s’oferirà un autoservei 24/7, sense oblidar la rellevància del gestor personal en les interaccions. La nostra visió és que el client no haurà de fer trucades bàsiques, emplenar formularis o enviar certs correus electrònics en alguns processos.

A més, l’estratègia digital permet accedir a una visió de 360 graus del client, cosa que facilita que el grup entengui millor les seves necessitats amb l’objectiu de millorar el servei i l’atenció prestada de manera més personalitzada. Tot això amb els sistemes de seguretat més avançats i el compliment més estricte de la normativa de protecció de dades.

 

Cercador de notícies

Fi del contingut principal