Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Crecemos con valores, crecemos juntosNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

19/05/2020

Banca March amplia fins al 31 de juliol les disposicions d'efectiu als caixers i l'ajornament de compres amb targeta

  • Els titulars de targetes de Banca March podran disposar d'efectiu en qualsevol caixer automàtic nacional i internacional de forma gratuïta fins al 31 de juliol.
  • De la mateixa manera, els titulars de targetes de crèdit poden ajornar les seves compres de més de 150 euros a tres o sis mesos, sense interessos ni comissions.

Com a resposta a la crisi generada per la COVID-19, Banca March va posar en marxa una sèrie de mesures per facilitar el servei prestat als seus clients. Algunes d'aquestes primeres decisions es van centrar en l'operativa dels mitjans de pagament i els caixers automàtics. Concretament, des del 16 de març, tots els titulars de targetes de l'entitat poden disposar de diners en efectiu en qualsevol caixer automàtic nacional i internacional de manera gratuïta durant dos mesos en extraccions a partir de 150 euros. A més, es va facilitar l'ajornament de tres o sis mesos, sense cap cost per al client, dels pagaments efectuats amb targeta de crèdit. Ara, Banca March amplia el termini d'aquestes mesures fins al 31 de juliol.

La pròrroga actual de la gratuïtat de les disposicions d'efectiu i l'ajornament de compres s'emmarquen dins de les mesures adoptades per l'entitat per donar suport i facilitar als seus clients totes les operacions habituals.

En aquest sentit, des de l'inici de l'estat d'alarma, Banca March ha anat avançant el pagament de les pensions domiciliades de la Seguretat Social, així com el pagament de la prestació per desocupació.

En aquest context, s'ha constatat un increment en l'ús dels canals digitals (Banca a Distància) de l'entitat, tant a través del web com de l'aplicació mòbil. A més, el passat 28 d'abril, l'entitat va anunciar el llançament d'una nova web corporativa, www.bancamarch.es, amb l'objectiu de donar resposta a l'augment de la demanda d'informació de qualitat sobre els efectes de la crisi del coronavirus en l'economia i els mercats, amb propostes d'assessorament patrimonial.

BANCA MARCH DAVANT EL DESAFIAMENT DE LA CRISI DE LA COVID-19

La nostra primera preocupació davant la crisi sanitària creada pel coronavirus ha estat prendre les mesures necessàries per preservar la salut dels professionals, tant a Espanya com a Luxemburg, així com la dels nostres clients, mantenint i assegurant la continuïtat del negoci.

S'ha dut a terme un desplegament del teletreball en totes les àrees, tant en els serveis centrals com a la xarxa comercial, de manera que gairebé tots els professionals disposen dels mitjans necessaris per treballar des de casa. Hem reforçat totes les nostres eines digitals i hem intensificat els esforços per continuar estant molt a prop dels clients, potenciant la comunicació amb ells i oferint-los total accessibilitat als nostres gestors i experts de mercats.

Una de les prioritats fonamentals de Banca March és la protecció del patrimoni dels clients. És per això que el nostre model, que prioritza la visió a llarg termini, es materialitza en un assessorament prudent, des de les carteres més conservadores fins a les més decidides, que serveix d'amortidor contra uns nivells de volatilitat que no s'assolien des de 1929.

Tanmateix, la millor protecció en temps de turbulències és la solidesa de l'entitat i la fortalesa demostrada del model de negoci de Banca March, tal com reflecteixen les seves ràtios financeres, que la situen entre els bancs més solvents d'Europa, amb una base de recursos propis sòlida i històrica, la taxa de morositat més baixa d'Espanya i els nivells de liquiditat més elevats del sector. Sobre aquests fonaments sòlids afrontem amb determinació i compromís un període d'incertesa, el desenvolupament del qual està estretament lligat a l'evolució de la crisi sanitària. Som molt conscients que ara el que cal és estar en contacte proper amb els nostres clients i és en això que centrem els esforços, complint la nostra promesa: creixement conjunt.

Cercador de notícies

Fi del contingut principal