-
Nosaltres
- Persones
- Assessorament
- Empreses
Atenció al client
Comença el contingut principal
A Banca March volem oferir-vos sempre un servei personalitzat i de qualitat, per això posem a la vostra disposició diversos canals a través dels quals atendrem les vostres preguntes i suggeriments de manera còmoda i segura.
Posem a la vostra disposició una secció a la qual trobareu les preguntes més freqüents.
Centre de Solucions a Clients (CSC)
A través del nostre servei, podeu sol·licitar, de forma àgil, ràpida i senzilla, la resolució d'una incidència, fer-nos arribar suggeriments així com consultes i felicitacions de tots els serveis prestats per Banca March, S.A.
Un cop enviat el formulari, rebreu de forma immediata un correu electrònic amb el número d'expedient de la vostra sol·licitud.
Si ho desitgeu podeu enviar-nos les vostres felicitacions, consultes, suggeriments o incidències.
Si ja sou usuari de la nostra banca online
I voleu fer-nos una petició, accediu a través d'aquesta opció. Trobareu el formulari a Perfil - Peticions i consultes.
Si no sou client de Banca March
I voleu fer-nos una petició o un suggeriment, premeu aquesta opció.
Us facilitem les dades del responsable del Departament d'Atenció al Client, així com les del Defensor del Client. Ells seran els encarregats de tramitar, atendre i resoldre totes les queixes i reclamacions que vulgueu formular.
Departament d'Atenció al Client
- Sra. María del Mar Mainzer Estarellas
- Domicili: Av. Alexandre Rosselló nº8 (07002 - Palma de Mallorca)
- Adreça electrònica: atencion_cliente@bancamarch.es
- Telèfon gratuït d’Atenció al Client: 900 102 132
Defensor del Client
- Sr. José Luis Gómez-Dégano y Ceballos-Zúñiga
- Domicilii: C/ Raimundo Fernández Villaverde, 61, 8ª Derecha (28003 - Madrid)
- Apartat de Correus: 14019, (28080 – Madrid)
- Adreça electrònica: oficina@defensorcliente.es
Accediu a la informació necessària per tramitar les queixes o reclamacions:
- Reglament per a la defensa del client de Banca March, S.A.
- Full de reclamacions per al client de Banca March, S.A.
- Procediment de reclamació de clàusula terra
Un cop presentada la reclamació davant el Departament d'Atenció al Client o el Defensor del Client, si la resposta no fos satisfactòria o hagués transcorregut un termini d'un mes (15 dies si la reclamació fa referència a un servei de pagament i dos mesos si la reclamació no es refereix a un servei de pagament i el reclamant és consumidor no resident a la Unió Europea o no consumidor) de la seva presentació sense haver rebut una resposta, el client es podrà adreçar als següents serveis de reclamacions dels supervisors financers que corresponguin en funció de la matèria de què es tracti. A les pàgines web indicades teniu disponibles els fulls de reclamacions dels organismes corresponents, com també als enllaços:
- Servei de Reclamacions del Banc d'Espanya: C/ Alcalá, 48 - 28014 - Madrid
- Oficina d'Atenció a l'Inversor de la Comissió Nacional del Mercat de Valors: C/ Edison, 4 (28006 - Madrid)
- Servei de Reclamacions de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions: Paseo de la Castellana, 44 (28046 - Madrid)
També podeu descarregar els fulls de reclamacions a través dels enllaços següents:
- Accés a l'Oficina Virtual del Banc d'Espanya
- Formulari de la Comissió Nacional del Mercat de Valors (PDF 70 Kb)
- Formulari de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions (PDF 64 Kb)
Consum
Comunitats autònomes que exigeixen a les entitats de crèdit que tenen oficines en aquestes comunitats la tinença de fulls de reclamacions a disposició dels consumidors i usuaris:
Andalusia, Aragó, Astúries, Canàries, Cantàbria, Castella-la Manxa, Catalunya, Galícia, illes Balears, La Rioja, Madrid, Múrcia, Navarra, País Basc, València
En compliment del que estableix el Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, sobre la resolució de litigis en línia en matèria de consum, s'insereix tot seguit l'enllaç a la plataforma de resolució de litigis en línia posada en funcionament per la Comissió Europea, a la qual podran recórrer els consumidors per resoldre qualsevol discrepància o controvèrsia en relació amb els serveis prestats en línia: http://ec.europa.eu/odrEn el cas de serveis financers contractats amb la nostra oficina de Luxemburg, si un cop presentada la reclamació davant el Departament d'Atenció al Client o el Defensor del Client la resposta no fos satisfactòria o hagués transcorregut un termini de dos mesos des de la presentació de la reclamació sense haver rebut una resposta, el client es podrà adreçar a la Commission de Surveillance du Secteur Financer, d'acord amb les condicions establertes per aquesta autoritat al seu web www.cssf.lu, per tal de sol·licitar la resolució judicial de la reclamació.
Commission de Surveillance du Secteur Financier
Département Juridique CC
283, route d’Arlon
L-2991 Luxembourg“En compliment del que estableix el Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, sobre la resolució de litigis en línia en matèria de consum, s'insereix tot seguit l'enllaç a la plataforma de resolució de litigis en línia posada en funcionament per la Comissió Europea a la qual podran recórrer els consumidors per resoldre qualsevol discrepància o controvèrsia en relació amb els serveis prestats en línia”.
Resoleu els vostres dubtes o consultes de manera personalitzada a través dels nostres gestors o apropeu-vos a qualsevol de les nostres oficines.
Final del contingut principal
Telèfon:
telefoneu-nos al
(+34) 900 227 227 - Persones