Saltar navegació. Anar directament al contingut principal

Atenció al client

Comença el contingut principal

A Banca March volem oferir-vos sempre un servei personalitzat i de qualitat, per això posem a la vostra disposició diversos canals a través dels quals atendrem les vostres preguntes i suggeriments de manera còmoda i segura.

Posem a la vostra disposició una secció a la qual trobareu les preguntes més freqüents.

Defensa del client i reclamacions

Us facilitem les dades del responsable del Departament d'Atenció al Client, així com les del Defensor del Client. Ells seran els encarregats de tramitar, atendre i resoldre totes les queixes i reclamacions que vulgueu formular.

Departament d'Atenció al Client

  • Sra. María del Mar Mainzer Estarellas
  • Domicili: Av. Alexandre Rosselló nº8 (07002 - Palma de Mallorca)
  • Adreça electrònica: atencion_cliente@bancamarch.es
  • Telèfon gratuït d’Atenció al Client: 900 102 132

Defensor del Client

  • Sr. José Luis Gómez-Dégano y Ceballos-Zúñiga
  • Domicilii: C/ Raimundo Fernández Villaverde, 61, 8ª Derecha (28003 - Madrid)
  • Apartat de Correus: 14019, (28080 – Madrid)
  • Adreça electrònica: oficina@defensorcliente.es

Accediu a la informació necessària per tramitar les queixes o reclamacions:

Un cop presentada la reclamació davant el Departament d'Atenció al Client o el Defensor del Client, si la resposta no fos satisfactòria o hagués transcorregut un termini de dos mesos des de la presentació de la reclamació sense haver rebut una resposta, el client es podrà adreçar als següents serveis de reclamacions dels supervisors financers que corresponguin en funció de la matèria de què es tracti. A les pàgines web indicades teniu disponibles els fulls de reclamacions dels organismes corresponents, com també als enllaços:

També podeu descarregar els fulls de reclamacions a través dels enllaços següents:

Consum

Comunitats autònomes que exigeixen a les entitats de crèdit que tenen oficines en aquestes comunitats la tinença de fulls de reclamacions a disposició dels consumidors i usuaris:
 
Andalusia, Aragó, Astúries, Canàries, Cantàbria, Castella-la Manxa, Catalunya, Galícia, illes Balears, La Rioja, Madrid, Múrcia, Navarra, País Basc, València
 
En compliment del que estableix el Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, sobre la resolució de litigis en línia en matèria de consum, s'insereix tot seguit l'enllaç a la plataforma de resolució de litigis en línia posada en funcionament per la Comissió Europea, a la qual podran recórrer els consumidors per resoldre qualsevol discrepància o controvèrsia en relació amb els serveis prestats en línia: http://ec.europa.eu/odr

En el cas de serveis financers contractats amb la nostra oficina de Luxemburg, si un cop presentada la reclamació davant el Departament d'Atenció al Client o el Defensor del Client la resposta no fos satisfactòria o hagués transcorregut un termini de dos mesos des de la presentació de la reclamació sense haver rebut una resposta, el client es podrà adreçar a la Commission de Surveillance du Secteur Financer, d'acord amb les condicions establertes per aquesta autoritat al seu web www.cssf.lu, per tal de sol·licitar la resolució judicial de la reclamació.

Commission de Surveillance du Secteur Financier

Département Juridique CC
283, route d’Arlon
L-2991 Luxembourg

“En compliment del que estableix el Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, sobre la resolució de litigis en línia en matèria de consum, s'insereix tot seguit l'enllaç a la plataforma de resolució de litigis en línia posada en funcionament per la Comissió Europea a la qual podran recórrer els consumidors per resoldre qualsevol discrepància o controvèrsia en relació amb els serveis prestats en línia”.

Contacte per correu electrònic

Amplieu la informació dels nostres productes i serveis o trameteu-nos qualsevol consulta, suggeriment o queixa:

Emplenant el formulari següent

Els camps amb asterisc (*) són obligatoris.

Banca March, SA, com a responsable del tractament de les vostres dades, les utilitzarà per enviar-vos publicitat de productes i serveis propis, sobre la base del vostre consentiment actiu, sense cedir-les a tercers llevat d'obligació legal. Podeu exercir els vostres drets (tal com s'explica a la Política de protecció de dades) o posar-vos en contacte amb el nostre Delegat de Protecció de Dades a través de l'adreça: dpo@bancamarch.es

Xarxa d'oficines

Resoleu els vostres dubtes o consultes de manera personalitzada a través dels nostres gestors o apropeu-vos a qualsevol de les nostres oficines.

Final del contingut principal