Saltar navegació. Anar directament al contingut principal

Actualitat

Comença el contingut principal

El nombre de clients digitals de Banca Privada i Patrimonial de Banca March va créixer un 15 % el 2021

10 de febrer 2022 Categoria: Resultats


La resta d'àrees especialitzades de l'entitat també han registrat un increment notable de l'operativa en línia durant l'any passat, especialment la divisió de Banca d'Empreses.
 

  • A l'àrea de Banca Privada i Patrimonial, el 70 % dels clients fan servir de manera habitual els canals remots per realitzar el gruix de les seves operacions, una taxa que supera el 90 % en la divisió de Banca d'Empreses.
  • L'operativa a través del web i de l'aplicació de Banca March es va continuar intensificant l'any 2021 i la meitat dels clients digitals ja operen exclusivament des de l'aplicació.
  • L'elevada taxa d'ús dels canals digitals a totes les àrees especialitzades de Banca March reflecteix l'ambiciós procés de transformació digital en què està immersa l'entitat per convertir-se en líder en tecnologia d'assessorament i continuar desenvolupant un model de negoci àgil i omnicanal, basat en productes exclusius i diferenciadors.

El nombre de clients digitals de Banca Privada i Patrimonial de Banca March va créixer un 15 % al tancament del 2021 i set de cada deu clients ja fan un ús habitual dels canals remots per realitzar el gruix de les seves operacions. La resta de les àrees especialitzades de l'entitat també han registrat un increment notable en l'operativa en línia durant el darrer any, especialment la divisió de Banca d'Empreses, que eleva la seva taxa d'ús per damunt del 90 %.

Aquestes bones dades reflecteixen l'ambiciós procés de transformació digital en què està immersa Banca March, en dependència directa de la vicepresidenta de Banca March, Rita Rodríguez Arrojo, per convertir-se en líder en tecnologia d'assessorament i continuar desenvolupant un model de negoci àgil i omnicanal, basat en productes exclusius i diferenciadors.

L'operativa a través del web i l'aplicació de Banca March s'ha continuat intensificant al llarg del 2021. Després del repunt durant el darrer exercici, en un context marcat per la COVID-19, es manté l'impuls a la banca digital i l'ús de l'aplicació. En l'actualitat, la meitat dels clients de Banca March que operen en línia ho fan exclusivament des de l'aplicació mòbil.

Cap a un assessorament àgil i omnicanal

Banca March està immersa en un procés de transformació digital enquadrat en el Pla #SomTransformació, l'objectiu del qual se centra a millorar l'experiència de clients i gestors a través d'un assessorament àgil i omnicanal i a oferir una major eficiència operativa gràcies a l'evolució de les bases tecnològiques de l'entitat per tal d'aconseguir una experiència digital plenament satisfactòria per als seus clients.

Banca March manté un ritme intens d'incorporació de noves funcionalitats digitals, amb la finalitat última de reforçar l'excel·lència en la qualitat de l'assessorament i el conjunt dels serveis que l'entitat presta als seus clients.

Entre les millores recents, destaquen la inclusió de la biometria per veu per validar operacions o la posada en marxa del nou simulador fiscal. La inclusió de la biometria per veu és un servei pioner a Espanya que agilitza la realització d'operacions i reforça la seguretat, ja que el client haurà de registrar i utilitzar la veu sempre des del seu dispositiu de confiança. El simulador fiscal que Banca March posa a disposició dels clients és un dels més complets del sector financer, que els facilitarà una millor optimització tributària de les decisions d'inversió.

Altres millores destacades són el nou reporting online (una informació detallada i àgil del rendiment dels estalvis i inversions en temps real), l'agilització de la contractació de productes a distància, la incorporació d'eines de gestió al núvol, el xifratge amb tecnologia blockchain o solucions de gestió comercial i negoci a les xarxes socials, entre d'altres.

Final del contingut principal

.