El 85 % dels clients de Banca Privada i d'Empreses de Banca March fan servir els canals digitals
12 d’agost 2024 Categoria: Digitalització
- Entre les àrees especialitzades del banc, destaca la divisió de Banca d'Empreses, amb un 93 % dels clients que fan servir de forma habitual els canals digitals per a la seva operativa diària. En Banca Privada, la taxa d'ús dels canals digitals es va situar el juliol del 2024 en el 78 %.
- Banca March consolida el seu lideratge en tecnologia de l'assessorament amb un complet servei omnicanal, amb Avantio com a principal palanca per donar un servei de qualitat a un client de perfil digital.
- Els ingressos de March Broker es van incrementar el 2023 un 22 % (un 60 % els últims dos anys), mentre que més del 50 % dels nous clients de Banca Personal ja són captats per la plataforma d'inversió Avantio.
El 85 % dels clients de les àrees especialitzades de Banca March (Banca Privada, Banca d'Empreses, Banca Patrimonial i Grans Empreses) fan servir de manera freqüent els canals digitals. Així, vuit de cada deu clients d'aquestes àrees fan un ús habitual dels canals remots per al gruix de les seves operacions. Destaca especialment la divisió de Banca d'Empreses, la taxa d'ús de la qual és del 93 %. En Banca Privada, la taxa d'ús dels canals digitals es va situar el juliol del 2024 en el 78 %, un 2,63 % més respecte del mateix període de l'any anterior.
Activitat rècord de banca digital i a distància
Els resultats del darrer exercici obtinguts per Banca March es van veure impulsats, entre d'altres, per l'extraordinari augment en la captació de clients. Aquest creixement es va veure afavorit pel desenvolupament estratègic de la banca digital i a distància, que va registrar una activitat rècord: els ingressos de March Broker es van incrementar el 2023 un 22 % (un 60 % els últims dos anys), mentre que més del 50 % dels nous clients de Banca Personal ja són captats per la plataforma d'inversió Avantio, amb una captació mitjana per aquest canal de prop de 300 clients al mes.
Al capdavant en inversió en tecnologia i digitalització
D'aquesta manera, Banca March consolida el seu lideratge en tecnologia de l'assessorament amb un servei omnicanal complet amb Avantio com a principal palanca per donar un servei de qualitat a un client de perfil digital, familiaritzat amb els nous avenços tecnològics, a qui Banca March ofereix una oferta de serveis i productes reconeguts per la seva qualitat.
El compromís de Banca March amb la tecnologia i la digitalització es plasma en un volum total anual de despesa i inversió de 187,2 milions d'euros entre el 2020 i el 2023, equivalent al 10,31 % del marge brut (davant el 8,9 % de mitjana del sector, segons dades de la firma Accenture).