Actualitat

Comença el contingut principal

El 70% dels clients de Banca Privada i Patrimonial de Banca March fan servir els canals digitals

16 de setembre 2021 Categoria: Digitalització

La taxa d'ús dels canals digitals de Banca March per part dels clients de Banca Privada i Patrimonial es va situar en el 70%, que suposa un augment del 5,2% respecte del mateix període de l'any anterior

  • Després del repunt durant el darrer exercici de la utilització de la banca digital i l'aplicació de Banca March, la taxa d'ús dels canals digitals de l'entitat continua creixent a bon ritme, fruit de les millores constants i la implementació de noves utilitats.
  • La taxa d'ús dels canals digitals de Banca March per part dels clients de Banca Privada i Patrimonial es va situar en el 70 % el juny de 2021, la qual cosa reflecteix l'ambiciós procés de transformació digital en què està immersa Banca March per continuar desenvolupant un model de negoci enfocat a l'assessorament àgil i omnicanal, fonamentat en la tecnologia i els productes diferenciadors.

La taxa d'ús dels canals digitals de Banca March per part dels clients de Banca Privada i Patrimonial es va situar el juny de 2021 en un 70 %, xifra que suposa un augment del 5,2 % respecte del mateix període de l'any anterior.

Aquestes bones dades reflecteixen l'ambiciós procés de transformació digital en què està immersa l'entitat, en dependència directa de la vicepresidenta de Banca March, Rita Rodríguez Arrojo, per continuar desenvolupant un model de negoci enfocat en l'assessorament àgil i omnicanal, basat en la tecnologia i en productes exclusius i diferenciadors.  

L'operativa a través del web i l'aplicació de Banca March s'ha continuat intensificant el 2021. Després del repunt durant el darrer exercici, en un context marcat per la COVID-19, es manté l'impuls a la banca digital i l'ús de l'aplicació de Banca March.

La utilització de canals digitals per part de tots els segments de clients de l'entitat —entre els quals destaca Banca Privada i Patrimonial— ha continuat creixent a bon ritme, fruit de les millores constants i de la implementació de noves utilitats que han donat resposta a l'augment de la demanda de serveis a distància, com ara el nou reporting online (una informació detallada i àgil del rendiment d'estalvis i inversions en temps real), l'agilització de la contractació de productes a distància, la incorporació d'eines de gestió al núvol, el xifratge amb tecnologia blockchain o solucions de gestió comercial i negoci a les xarxes socials, entre d'altres.  

Millorant l'experiència i la seguretat del client

Entre les millores més recents destaca la possibilitat de vincular un telèfon mòbil com a dispositiu de confiança. D'aquesta manera, la seguretat dels clients de Banca March es reforçarà en introduir un únic mètode de signatura, llevat que el sistema detecti una operativa inusual, a l'hora de fer transferències a través de l'aplicació. D'aquesta manera s'agilitza l'operativa i es compleix amb la normativa PSD2. 

D'altra banda, també s'ha millorat la informació d'inversió que es mostra als clients i s'ha habilitat un cercador avançat de productes d'inversió. Concretament, es millora la visibilitat i l'operativa de tot l'apartat d'inversió, i es posen a disposició dels clients fitxes dels productes contractats molt més completes i interactives.  

Així mateix, el nou cercador avançat de productes d'inversió permet als clients de Banca March conèixer d'una manera àgil i clara els diferents instruments d'inversió categoritzats pels experts de l'entitat. 

Final del contingut principal

.