Actualitat

Comença el contingut principal

Banca March reforça el seu compromís amb Balears amb la consolidació del Centre de Banca Personal de Palma com a accelerador de la transformació digital de l'entitat

30 de novembre 2023 Categoria: Banca March

  • El Centre de Banca Personal, creat el 2020, presta servei d'assessorament especialitzat a clients de tot Espanya.
  • El 85 % dels clients de Banca Personal estan digitalitzats, per la qual cosa, a més de l'atenció en oficina, disposen d'un assessor a distància ubicat al Centre de Banca Personal de gestió remota de Palma, que els proporciona assessorament personalitzat i amb el qual poden realitzar gestions bancàries.
  • El 92 % dels clients de Banca Personal digitalitzats té entre 41 i 89 anys d'edat.
  • L'oficina AVANTIO, constituïda per nous clients 100 % digitals, és la principal via d'entrada al Centre de Banca Personal. El 85 % dels clients AVANTIO té entre 41 i 89 anys i l'edat mitjana dels clients 100 % digitals és de 53 anys.

Banca March reafirma el seu compromís amb Balears amb la consolidació del Centre de Banca Personal de gestió remota ubicat a Palma, que presta servei d'assessorament especialitzat a clients de tot Espanya.

El Centre de Banca Personal és la resposta de Banca March a la demanda dels clients, que exigeixen una experiència omnicanal completa, sense renunciar a l'assessorament personalitzat i exclusiu que forma part de l'essència del model de negoci del banc i que presten els gestors més ben valorats de la banca espanyola, segons l'últim informe semestral de la consultora independent STIGA.

A través d'un model de cogestió amb les oficines, Banca March ofereix la immediatesa que exigeixen els clients actuals a través dels diferents canals que el banc posa a la seva disposició i proporciona, en una oferta diferenciadora, assessorament especialitzat per part de gestors ubicats a la seu de Palma.

Vicente Jábega, subdirector general adjunt de Banca March i responsable de Banca Personal i Minorista, assegura: "El Centre de Banca Personal posa en relleu el pes de Balears dins de l'organització: Des de Palma donem servei d'assessorament especialitzat a clients de tot Espanya. Banca Personal, amb l'oficina AVANTIO de nous clients digitals, s'ha convertit en un accelerador de la transformació digital de Banca March. L'entitat segueix avançant en l'oferta d'un servei omnicanal complet acompanyat d'assessorament expert i personalitzat, per donar un servei de qualitat a un client de perfil digital, familiaritzat amb els nous avenços tecnològics, a qui Banca March ofereix una oferta de serveis i productes reconeguts per la seva qualitat. La nostra proposta multicanal de serveis d'inversió ens permet acompanyar el creixement dels clients de Banca Personal i donar-los accés a serveis especialitzats de Banca Privada i Banca Patrimonial".

El 85 % dels clients de Banca Personal estan digitalitzats

Això implica que, a més de l'atenció que reben a les oficines de Banca March, tenen a la seva disposició un assessor a distància ubicat al Centre de Banca Personal de gestió remota de Palma que els proporciona assessorament personalitzat i amb el qual poden realitzar diferents gestions bancàries.

Entre els clients que gaudeixen d'aquest servei de gestió remota, el 68 % són de Balears, mentre que el 32 % restant es reparteixen entre la península i les Illes Canàries.

El gruix dels clients digitalitzats de Banca Personal, un 92 %, té entre 41 i 89 anys, fet que d'alguna manera parla de la capacitat d'adaptació i dels hàbits digitals de la gent gran.

Avantio, clau en la transformació digital de Banca March

Dins del Centre de Banca Personal es troba l'oficina Avantio, creada per a nous clients 100 % digitals. Per tenir accés a Avantio, plataforma amb les eines digitals més avançades del sector i una oferta única de productes (més de 30.000 instruments d'inversió de les principals gestores del món), cal donar-se d'alta a través del compte Avantio (100 % digital) i aportar 10.000 euros com a mínim. El compte Avantio està exempt de comissions. A més, ofereix transferències gratuïtes, extraccions sense cost en qualsevol caixer nacional o internacional a partir de 150 euros i una targeta de dèbit igualment gratuïta, neutra en emissions de carboni, que dona el 10 % dels seus ingressos a projectes de preservació del planeta.

Des del passat mes d'agost, el segment de Banca Personal de Banca March capta més clients a través d'Avantio que a través de les seves oficines. L'edat mitjana d'aquests clients 100 % digitals és de 53 anys.

Des de l'oficina Avantio es dona servei d'assessorament a clients de tot Espanya. La distribució geogràfica d'aquests clients 100 % digitals s'estén per Madrid, Catalunya, Balears, Comunitat Valenciana, Andalusia, País Basc, Canàries, Castella Lleó, Galícia, Aragó i Astúries.

Final del contingut principal

.