Actualitat

Comença el contingut principal

Banca March posa en marxa la campanya “Regalem Ciberseguretat” per conscienciar sobre la compra de joguines tecnològiques

20 de desembre 2021 Categoria: Banca March

A través d'un vídeo divulgatiu, l'entitat fa una sèrie de recomanacions als pares abans de comprar una joguina electrònica.

  • La campanya, adreçada als pares, fa una sèrie de recomanacions per a abans de la compra del dispositiu, com ara valorar l'edat idònia o informar-se de les mesures de seguretat que incorpora. 
  • També destaca la importància de generar un entorn de confiança amb el menor, pactant les hores diàries d'ús, la informació que es comparteix o les persones que s'afegeixen. 

Banca March ha posat en marxa la campanya “Regalem Ciberseguretat” per tal de conscienciar els pares dels riscos que els dispositius tecnològics poden tenir per als seus fills. La campanya coincideix amb l'arrencada del període nadalenc, l'època de l'any en què més es concentra la venda d'aquests aparells electrònics.

A través d'un vídeo divulgatiu, l'entitat fa una sèrie de recomanacions als pares abans de comprar una joguina electrònica, com ara valorar l'edat recomanada o informar-se de les mesures de seguretat que ofereix i de la seva política de privadesa. En aquest sentit, és important conèixer si el dispositiu incorpora alguna mena de control parental i si es pot reforçar amb una contrasenya més robusta. A més, sempre seran preferibles aquells aparells que tinguin un botó d'apagada per desconnectar-los quan no es facin servir. 

De la mateixa manera, la campanya destaca la importància que els pares coneguin l'ús que fan els seus fills de la tecnologia per reforçar la seguretat. Per aconseguir-ho és important compartir temps en línia plegats i generar un entorn de confiança mútua. Parlar amb ells sobre la informació que comparteixen i amb qui ho fan, pactar un límit d'hores diàries de connexió, així com un acord perquè afegeixin només persones conegudes. 

“A Banca March ens prenem seriosament la seguretat dels nostres clients i les seves famílies; motiu pel qual neix aquesta campanya”, ha declarat Teresa Capella, directora de Tecnologia de la Informació de Banca March. “Pensem que cal conscienciar els pares sobre la importància de prendre determinades precaucions a l'hora de comprar joguines tecnològiques. Som conscients del repte que suposa la transformació digital i per això centrem tots els nostres esforços per avançar-nos a les demandes d'agilitat i seguretat dels nostres clients. De fet, som pioners a Espanya en l'ús de la biometria de veu per validar operacions i evitar fraus de suplantació d'identitat”, ha afegit.

Final del contingut principal

.