Banca March llança una versió simplificada de la seva aplicació per facilitar l'accessibilitat dels clients
29 de juny 2022 Categoria: Digitalització
Amb aquesta iniciativa, Banca March pretén adaptar l'operativa i les funcionalitats de la banca a distància a tots els perfils d'usuaris, des dels més digitals fins als menys familiaritzats amb les noves tecnologies.
- Els clients de l'entitat que hi estiguin interessats podran triar l'opció de vista simplificada de l'aplicació, que mostra de manera destacada l'operativa més utilitzada.
- La iniciativa s'emmarca dins de les accions de Banca March destinades a adaptar l'operativa i les funcionalitats de la banca a distància (web i aplicació) a tots els perfils dels usuaris, des dels més digitals fins als menys familiaritzats amb les noves tecnologies.
- Banca March ha endegat tres grans projectes per respondre a les demandes dels clients: un servei de Banca Telefònica 24 hores, l'adaptació de la banca a distància (web i aplicació) a tots els perfils d'usuaris i l'obertura de centres de Banca Privada i de Banca d'Empreses amb gestors que es desplacen per atendre els clients allà on siguin.
anca March ha llançat una versió simplificada de la seva aplicació, que mostra de manera destacada les opcions més utilitzades pels usuaris: Els meus productes, transferències / Bizum, moviments, correspondència i un botó per trucar al centre d'atenció telefònica. A més, se simplifica la navegació mitjançant la barra inferior o tapbar. Es tracta d'un menú més reduït i intuïtiu, que destaca en primer pla les funcionalitats més utilitzades, però permet fer tota l'operativa.
Amb aquesta iniciativa, Banca March pretén adaptar l'operativa i les funcionalitats de la banca a distància (web i aplicació) a tots els perfils d'usuaris, des dels més digitals fins als menys familiaritzats amb les noves tecnologies.
La creació de la versió simplificada de l'aplicació s'emmarca dins del paquet de mesures destinades als més grans de 65 anys, que inclou també un horari preferent a les oficines, atenció telefònica prioritària, sempre per una persona física, accions formatives sobre el funcionament de la banca en línia, l'aplicació i els caixers automàtics, o l'avançament de la data de cobrament de les pensions domiciliades de la Seguretat Social.
Nuevas iniciativas para nuevos tiempos
A banda de les mesures de suport als clients de més de 65 anys, Banca March ha posat en marxa tres grans projectes per respondre a una demanda de servei per part del client que ha canviat en els darrers anys, que fa servir de manera habitual els canals digitals i busca més eficàcia, velocitat i flexibilitat en les seves interaccions amb el banc:
- Un servei de Banca Telefònica 24 hores per atendre tots els clients sense desplaçaments.
- Una oferta completa de serveis de Banca Multicanal (web, aplicació, telèfon), adaptats al perfil de l'usuari, perquè cada vegada els clients van menys a l'oficina.
- S'han obert centres de Banca Privada i de Banca d'Empreses amb gestors que es desplacen per atendre personalment els clients allà on siguin.
Las oficinas mejor valoradas de la banca española
Totes aquestes iniciatives complementen el servei i l'atenció que els professionals de Banca March presten als clients que es desplacen fins a les oficines de l'entitat. Segons el darrer informe de STIGA sobre satisfacció dels clients entre les principals entitats espanyoles, Banca March va tancar el 2021 com l'entitat més ben valorada pel que fa a l'atenció a les oficines, amb una nota de 8,99 punts, enfront d'una mitjana sectorial de 7,84. Més concretament, va ser l'entitat més ben valorada en els quatre aspectes avaluats: tracte, privadesa i discreció, professionalitat i temps d'espera. A més, també segons STIGA, el 2021 Banca March va ser l'entitat més valorada del sector en termes de solidesa i solvència, caixers automàtics i personalització del servei. Aquests resultats posen en relleu l'evolució de les oficines de Banca March —centres de negoci enfocats a l'assessorament multicanal—, el servei sense esperes, l'atenció personalitzada, la qualitat tècnica dels seus gestors i l'àmplia oferta tecnològica omnicanal que l'entitat posa a disposició dels clients, que decideixen el tipus i el nivell d'atenció que necessiten en cada moment: personal, telefònica, a través de web, aplicació o caixer automàtic.