Banca March fa un pas més per millorar l'experiència dels seus clients i avança en l'automatització de la seva gestió comercial amb l'adopció de l'eina digital Adobe Campaign
10 de juny 2021 Categoria: Digitalització
Banca March fa un pas més en la digitalització dels seus processos de gestió comercial i la millora de l'experiència dels seus clients amb l'adopció d'eines de Màrqueting Automation.
- L'entitat es torna a situar a l'avantguarda del sector amb la integració d'una solució digital de Marketing Automation que permetrà executar les accions de màrqueting d'una manera més àgil i eficient, millorant l'experiència dels clients, a més de potenciar la marca del banc, facilitar les gestions operatives i donar suport a l'àrea comercial.
- Aquest projecte, implementat amb el programari d'Adobe Campaign, suposa un salt endavant en l'eficiència de la gestió comercial de Banca March, ja que fa possible una personalització més gran de la interacció amb clients actuals i potencials.
- Banca March podrà centralitzar els seus canals de màrqueting i llançar campanyes rellevants per als seus clients, millorant-ne la satisfacció amb continguts més adaptats a les seves preferències.
Banca March fa un pas més en la digitalització dels seus processos de gestió comercial i la millora de l'experiència dels clients amb l'adopció d'eines de Marketing Automation.
Amb aquesta finalitat, l'entitat ha incorporat el programari d'Adobe Campaign, que permet prioritzar i executar les accions de màrqueting d'una manera més àgil i eficient, alhora que es potencia la marca del banc, es faciliten les gestions operatives als clients i es dona suport a l'àrea comercial en la captació de clients nous, tot això aprofitant al màxim les capacitats multicanals de Banca March.
Seu de Banca March
D'aquesta manera, s'avança en la personalització de les comunicacions amb els clients actuals i potencials, gràcies a la segmentació dels continguts enviats amb la finalitat de millorar l'experiència dels destinataris. La nova eina de Marketing Automation s'ha adaptat a les necessitats i l'estratègia comercial de Banca March, la qual cosa fa palès el compromís de l'entitat amb la implementació de les solucions tecnològiques per mantenir-se a l'avantguarda del sector pel que fa a transformació digital.
Banca March també podrà centralitzar els seus canals de màrqueting i llançar campanyes oportunes i rellevants per a aquells que les rebin. L'eina funciona mitjançant processos automatitzats que eviten la saturació dels clients i que els permeten rebre els continguts més adaptats a les seves necessitats i preferències. Aquesta personalització s'aconsegueix gràcies a la traçabilitat constant que proporcionen les diferents campanyes portades a terme per l'entitat.
Amb aquesta solució digital, Banca March continua posant els serveis més avançats a disposició dels seus gestors, ajudant-los a augmentar la seva productivitat i a millorar la relació amb el client, en centrar-la en assumptes més rellevants.
Banca March, assessorament àgil i omnicanal
Aquesta iniciativa s'emmarca en el pla de digitalització de l'entitat, que té l'objectiu de consolidar un model de negoci enfocat a l'assessorament àgil i omnicanal, fonamentat en la millor tecnologia i en productes diferenciats. Banca March va incorporar recentment les eines tecnològiques Microsoft Dynamics 365 i LinkedIn Sales Navigator amb l'objectiu de donar suport a l'operativa diària de gestió de vendes, convertint-se en el primer banc espanyol a incorporar aquestes solucions de manera conjunta. La integració d'aquests productes ha permès a l'entitat obtenir informació de rellevància, generar alertes automàtiques i emetre comunicacions digitals més personalitzades als seus clients potencials.
Així mateix, Banca March es va unir aquest any a Dalion, projecte col·laboratiu que agrupa diverses empreses per aprofundir en la tecnologia blockchain i la identitat autogestionada, amb l'objectiu de continuar vetllant per la màxima seguretat dels seus clients en termes d'identitat digital i gestió de dades personals. Banca March es va incorporar a aquest projecte d'avantguarda en la gestió de dades personals que permetrà millorar l'eficiència dels tràmits i, per tant, l'experiència del client.
El 2020, en un context marcat per la COVID-19, es van intensificar els esforços en digitalització i els clients de Banca March van poder gaudir de noves funcionalitats que van optimitzar sobre manera la seva experiència amb el banc. Entre aquestes funcionalitats destaca el nou Reporting Online, que permet als clients amb un contracte d'assessorament visualitzar l'evolució de la seva inversió i tenir accés a un resum de les seves posicions en cartera ordenades per titularitat. També es va reforçar la seguretat dels pagaments en línia i es va millorar el procés de contractació de productes, agilitzant els procediments i incloent-hi solucions que permeten executar-los completament a distància, com ara la signatura certificada per correu electrònic. A més, l'ús dels canals digitals es va incrementar un 13 % fins a situar-se en el 66 % al tancament de l'any, la qual cosa reflecteix l'ambiciós procés de transformació digital en el qual està immers Banca March per continuar desenvolupant un model de negoci enfocat en l'assessorament àgil i omnicanal, basat en la tecnologia i en productes diferenciats.