Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Nosaltres
  3. Notícies

Banca March - Hacer crecer, seguir creciendoNotícies

Comença el contingut principal

A Banca March volem mantenir-lo sempre informat. Per això li oferim en aquesta secció la possibilitat de conèixer tot allò que li interessa.

03/01/2018

La marca Banca March té la millor valoració del sistema financer espanyol per la solidesa, la solvència i la qualitat del servei que ofereix als clients

  • L'informe comparatiu de satisfacció de clients en el sector financer que elabora la firma independent Stiga situa Banca March en nivells d'excel·lència pel que fa a la satisfacció amb el gestor i la fidelitat dels clients, segons les dades del tercer trimestre del 2017.
  • L'índex de recomanació dels clients de Banca March, mesurat d'acord amb la metodologia Net Promoter© Score (NPS), es va situar en el 19,7 %, en comparació amb l'1,1 % del conjunt del mercat.
  • L'entitat, que participa per primera vegada en l'estudi sectorial, lidera les classificacions en intangibles de marca (solidesa, solvència, modernitat i
    compromís social) i relació amb els clients (transparència, confiança i personalització).

La marca Banca March té la millor valoració del sistema financer espanyol per la solidesa, la solvència i la qualitat del servei que ofereix als clients, tal com indiquen els resultats del tercer trimestre de l'informe comparatiu de satisfacció de clients en el sector financer que elabora la firma independent Stiga. L'estudi permet entendre i comparar com valoren els clients les entitats amb què treballen mitjançant un model de mesura homogeni.

Banca March, que enguany participa per primera vegada en aquesta anàlisi, durant el tercer trimestre del 2017 es col·loca en les primeres posicions de les classificacions realitzades d'acord amb els diversos paràmetres avaluats. Concretament, lidera el rànquing de satisfacció global pel servei que ofereixen els seus gestors, amb una puntuació de 8,72 sobre 10, i se situa també a la primera posició en intangibles de marca (8,01) i en intangibles de relació amb els clients (7,52). El primer element mesura aspectes com ara la solidesa, la solvència, la modernitat i el compromís social de la firma analitzada, mentre que el segon se centra en la transparència, la confiança i la personalització.

La percepció global de Banca March també reflecteix nivells d'excel·lència. El banc se situa entre els líders pel que fa a satisfacció global amb l'entitat, així com en l'índex de recomanació que fan els clients, mesurat segons la metodologia coneguda com a NPS (Net Promoter© Score). A l'octubre, en el cas del banc, aquest índex es va situar en el 19,7 %, en comparació amb l'1,1 % del conjunt del mercat. Aquesta metodologia fa servir una escala que va del -100 % (tots els enquestats són detractors) al 100 % (tots els enquestats són promotors).

"La qualitat del servei i la solidesa en relació amb el client són pilars fonamentals a Banca March i, per això, l'entitat disposa d'un sistema complet per supervisar l'opinió dels clients que es basa en els estàndards més alts del mercat i en un seguiment exhaustiu a la recerca d'una millora contínua. Els resultats mostren la fortalesa del model de negoci i de la marca Banca March, cosa que reforça una trajectòria de més de 90 anys amb la solvència i la credibilitat com a principals atributs i gràcies als quals cada cop més clients dipositen la seva confiança en l'entitat", afirma José Luis Acea, conseller delegat de Banca March.  

Cercador de notícies

Fi del contingut principal