Banca March

  • Inici - Tecla d'accés 1
  • Enviar pàgina
  • Mapa web - Tecla d'accés 3
  • castellano
  • english
  • deutsch

Productes i serveis

  March Vini Catena

March Vini Catena, F.I.

Inverteixi en la cadena de valor del vi.

Aquest Fons de Renda Variable Internacional li permetrà diversificar la seva cartera de Renda Variable i beneficiar-se de les bones oportunitats de revalorització de companyies distribuïdores, bodegues productores, companyies agrícoles o de la indústria auxiliar del vi.

March Vini Catena, F.I. està dirigit a aquells inversors, amb un perfil de risc alt, que vulguin invertir en empreses relacionades amb la cadena de valor del vi de tot el món.

Les característiques tècniques com a actiu el fan molt atractiu per a qualsevol inversor amb un horitzó de mig termini.

Si vol obtenir més informació sobre la seva política d'inversió, l'evolució del Fons, la seva rendibilitat, valor liquidatiu, etc. Consulti la

Avantatges

  • A través de March Vini Catena, el partícip podrà invertir còmodament en accions de companyies distribuïdores, bodegues productores, companyies agrícoles o de la indústria auxiliar del vi del món.
  • És un fons innovador i diferenciat: és el primer en el món d'aquestes característiques i intenta aprofitar la creixent demanda global del vi de qualitat. 
  • Gaudirà de liquidesa total i, a més, les aportacions al Fons són totalment flexibles, ja que es poden adquirir en qualsevol moment i quantitat.
  • La gestió del Fons és realitzada per un equip d'experts de provada experiència. A més, els gestors del fons comptaran amb la col·laboració d'un Comitè d'Experts extern, integrat per professionals de prestigi dins de la cadena de valor del vi, que aportaran, des de la seva experiència i independència, una visió de mig i llarg termini sobre les tendències, riscs i oportunitats del sector.
  • Obtindrà un excel·lent tractament fiscal, ja que només tributarà en cas de reemborsament.
  • Dispondrà d'informació totalment transparent ja que els valors liquidatius dels Fons es publiquen diàriament i, a més, les Gestores remiteixen periòdicament als partícips un informe detallat de la seva gestió.
  • Els traspassos de participacions del Fons a altres Institucions d'Inversió Col·lectiva no impliquen, per a les persones físiques, cap cost fiscal.
  • A més, podrà aprofitar les economies d'escala, ja que la unió d'un gran nombre de petits patrimonis en una gestió central permet un estalvi important en les comissions.

Informació legal

© "Banca March", 2010. Tots els drets reservats.

Seguretat

Conforme amb XHTML 1.0  | CSS 2.1  | WAI-AA  | Accessibilitat