Saltar navegació. Anar directament al contingut principal
Amb nosaltres, banca privada familiar Vostè és a:
  1. Qui som

Edifici modernista de la plaça del Mercat. Palma de Mallorca

Qui som

Banca March és el principal banc espanyol de propietat familiar, fundat l'any 1926 pel Sr. Juan March Ordinas a Palma de Mallorca. Actualment, Banca March està aprofundint en un model estratègic de negoci principalment centrat en banca privada, grans empreses i banca patrimonial, i molt focalitzat en empreses familiars i famílies empresàries, com també en rendes altes.

El Grupo March manté una estructura que respon al desenvolupament de dues activitats principals:

Activitat bancària

A través de Banca March i les seves empreses vinculades: March Gestión de Fondos, March Gestión de Pensiones, March Vida de Seguros y Reaseguros, March JLT Correduría de Seguros, Consulnor, 360 Corporate i Inversis.

Activitat inversora

Mitjançant la Corporación Financiera Alba, de la qual Banca March és el principal accionista, participa en empreses cotitzades com ACS, Acerinox, Prosegur, Clínica Baviera, Indra, Ebro Foods i Antevenio.

La Corporación Financiera Alba també és accionista de referència de la Sociedad Capital Riesgo Deyá Capital, amb la qual participa en empreses no cotitzades.

D'entre totes, cal destacar:

  • ACS: primera empresa de serveis i construcció d'Espanya amb presència destacada en els sectors d'infraestructures i energia. Alba és el primer accionista d'ACS.
  • Acerinox: una companyia líder mundial en fabricació d'acer inoxidable, amb plantes productives a Espanya, els Estats Units, Sud-àfrica i Malàisia. Alba és el primer accionista d'Acerinox.

La força

d'un gran grup

ContactI amb nosaltres

  • Trucades nacionals:
    901 111 000
  • Trucades internacionals:
    +34 971 779 111
  • On line:
    Formulari de contacte

© "Banca March", 2013. Tots els drets reservats.

Conforme amb XHTML 1.0  | CSS 2.1  | WAI-AA  | Accessibilitat | 

World Finance. Banking awards 2010, 2011, 2012. Best Private Bank Spain