Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Inici
  2. Contacte

Banca March - Hacer crecer, seguir creciendoContacte

Comença el contingut principal

Per a cridades des de territori espanyol 901 111 000Per a cridades des de fora d'Espanya +34 971 779 111En cas de pèrdua o sostracció de targetes+34 91 362 62 00

A Banca March som conscients que vostè és el més important. Per això, tractem sempre d'oferir-li un servei personalitzat i de qualitat, per a fer-nos creditors de la seva confiança.

Qualsevol necessitat que precisi, serà atesa pels nostres especialistes per a donar-li la millor solució financera i patrimonial.

Per a posar-se en contacte amb Banca March, li oferim les següents vies:

  • Acudint a qualsevol de les nostres oficines, on serà atès amb la màxima eficàcia i professionalitat.
  • A través del nostre servei de banca telefònica, on serà atès en un ampli horari: De dilluns a divendres, de 8 a 22 hores, i dissabtes, de 9 a 15 hores.
    • Per a cridades des de territori espanyol, marqui el 901 111 000.
    • Per a cridades des de fora d'Espanya, marqui +34 971 779 111.
  • En cas de pèrdua o sostracció de la seva targeta, Visa o MasterCard, pot telefonar per anul·lar-la:
    • 91 362 62 00
    • 902 114 400
    • Assistència en viatges: 91 514 99 71 (des de Espanya) o +34 91 514 99 71 (des de l'estranger)
  • Emplenant el següent formulari:

Els camps amb asterisc (*) són obligatoris.

Avís legal:

D'acord amb l'establert en la L.O. 15/1999, el client queda informat de manera expressa de la incorporació de les seves dades als fitxers automatitzats existents en el Banc, així com del tractament automatitzat dels mateixos per a les finalitats: enviaments comercials, comercialització de productes financers, d'inversió i altres propis del nostre negoci. El client accepta que les seves dades puguin ser cedits per a aquestes finalitats a altres entitats del Grup Banca March, a societats participades pel banc, o a unes altres amb les quals el Banc estableixi acords de col·laboració. Així mateix accepta que el Banc o les seves societats filials i participades li remetin informació sobre qualssevols béns i serveis que comercialitzin. El client queda igualment informat sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts en la legislació vigent, podent exercir aquests drets en el Servei d'Atenció al Client situat en l'Avinguda Alexandre Rosselló nº 8 de Palma de Mallorca. L'acceptació del client que les seves dades puguin ser tractades o cedides té caràcter revocable sense efectes retroactius tal com disposa la Llei Orgànica 15/1999.

Fi del contingut principal