Saltar navegació. Anar directament al contingut principal (Tecla d'accés S)

Banca March - Hacer crecer, seguir creciendo

Secció d'utilitats

Accés a clients

Faci's client

Fi de la secció d'utilitats

ca

Està vostè a:

  1. Atenció al client - FAQS

Banca March - Hacer crecer, seguir creciendoAtenció al client - FAQS

Comença el contingut principal

FAQ

A través d’aquesta secció li donem resposta a les preguntes més freqüents.

Si no és el cas, enviï’ns la seva consulta a través del formulari que trobarà a Contacte.

Què he de fer si bloquejo la meva Tarjeta de Banca a Distància?

Per al seu desbloqueig telefoni al Servei de Banca Telefònica a través del número 901111000, o del (+34) 971779111 si es troba a l'estranger. L'horari d'atenció és de 08:00 a 22:00 h., de dilluns a divendres, i de 09:00 a 15:00 h. els dissabtes. En cas de no poder desbloquejar la seva targeta a través del canal telefònic, haurà d'anar a una de les nostres oficines.

Qui pot presentar una reclamació i per quin motiu?

Pot reclamar qualsevol persona, física o jurídica, que sigui client de l'entitat. Els motius de la seva reclamació han d'estar relacionats amb qüestions que l'afecten a vostè en els seus interessos i drets, reconeguts en el contracte que ha signat amb l'entitat, en la normativa de transparència i protecció del client o en les bones pràctiques i usos bancaris.

No recordó la meva clau d'accés al servei de Banca a Distància

Si desconeix la clau correcta de la seva Targeta de Banca a Distància, per motius de seguretat, haurà d'acudir a la seva oficina habitual i identificar-se. En un moment li emetran una nova contrasenya.

Qui estableix les comissions bancàries i despeses que cobren les entitats? Hi ha un limit màxim?

Les entitats de crèdit tenen llibertat per establir les seves comissions bancàries i despeses repercutibles sempre que responguin a serveis efectivament prestats o despeses hagudes. Més enllà d'aquesta condició, no hi ha cap límit en el seu import llevat que, de forma particular i expressa, s'hagi introduït per una disposició legal.

Com puc canviar les meves dades de contacte?

A través de la seva aplicació de Banca a Distància podrà actualitzar o afegir el seu telèfon de contacte i correu electrònic. Per fer-ho haurà d'accedir a la secció "El meu perfil"/ "Les meves dades de contacte"

Si no disposa d'accés al Servei de Banca a Distància, pot dirigir-se personalment a la seva oficina habitual de Banca March, on li actualitzarem les seves dades personals.

A més, el convidem a consultar les nostres recomanacions de seguretat.

Contacti amb nosaltres

  • Trucades nacionals:
    901 111 000
  • Trucades internacionals:
    +34 971 779 111
  • On-line:
    Formulari de contacte

Fi del contingut principal